رجبی: تیم‌های ایرانی می‌توانند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی تیم‌های فوتبال استقلال و الشرطه عراق توضیحاتی را ارائه داد.

رضا رجبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم‌های فوتبال استقلال و الشرطه عراق اظهار کرد: در نیمه اول تیم استقلال در مقابل الشرطه خوب بازی کرد و توانست به گل هم برسد، اما در نیمه دوم تحت فشار الشرطه قرار گرفت؛ در حالی که آن‌ها چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتند. استقلال در مقابل الاهلی عربستان و الدحیل قطر نتایج خوبی گرفت و خوشبختانه توانست از گروه C لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

او درباره بازی یک هشتم نهایی تیم استقلال  مقابل الهلال عربستان بیان کرد: تیم الهلال از تیم‌های ریشه دار عربستان و فوتبال آسیا است و مطمئنا استقلال کار سختی را مقابل این تیم خواهد داشت. بازی‌ها در شهریور ماه برگزار خواهند شد و تیم‌ها می‌توانند خود را تقویت کنند و حتی ممکن است ساختار یک تیم نیز کاملا تغییر کند.

رجبی درباره انتخاب بهترین بازیکنان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: عملکرد کلی تیم بسیار خوب بود، اما به نظرم رشید مظاهری  با این که  چندین گل دریافت کرد، اما در مجموع عملکرد خوبی داشت. وریا غفوری هم با وجود بالا رفتن سن همچنان در تیم خوب بازی می‌کند. فرشید اسماعیلی نیز در این چند بازی  فوق العاده بازی کرد و در کسب نتایج استقلال بسیار تاثیر گذار بود. همچنین مهدی قایدی هم  نقش بسیار مثبتی در تیم داشت.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره صعود تیم های  پرسپولیس و تراکتور تبریز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: عملکرد تیم‌های ایرانی در این دوره از رقابت‌ها بسیار خوب بود و پرسپولیس هم توانست از گروهش صعود کند و مقابل تیم شگفتی ساز استقلال تاجیکستان که اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده بود ، قرار گیرد. من انتظار صعود این تیم را از گروهش نداشتم. تراکتور هم در چندین بازی گلی دریافت نکرد و کاملا مستحق صعود از گروه خود بود. به نظرم امسال تیم‌های ایرانی از شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار هستند؛ البته تیم‌های شرق آسیا از تیم‌های غرب آسیا قدرتمند‌ترند، اما با این وجود معتقدم تیم‌های ایرانی پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار