انجام عمل موفقیت‌آمیز تومور نخاع جوان خوزستانی در خرمشهر

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان از عمل جراحی موفقیت آمیز تومور نخاع جوان خوزستانی در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر ،خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،کاید خورده مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:عمل جراحی تومور نخاع جوان خوزستانی که توسط هوشان شریعتی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان انجام شد در شهرستان بی‌سابقه بوده و سابق بر این شهروندان خرمشهری، شادگانی و آبادانی برای دریافت خدمات مشابه، ناگزیر مجبور به مراجعه به مرکز استان و دیگر شهرهای بزرگتر بودند.

او فزود:جوان یادشده که به دنبال ضایعه نخاعی دچار نقص سیستم عصبی (اختلال در حرکت و راه رفتن ) شده بود، اکنون در سلامت کامل بدون کمک راه می‌رود و هیچ نقص عصبی ندارد.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:انجام این عمل، افق روشنی را در توانمندی منطقه در مسیر اعمال جراحی پرریسک مغز و اعصاب، ترسیم می‌کند.

او تصریح کرد:در همین راستا با توجه به توانمندی و تبحر پرسنل، تجهیزات بیمارستانی و  پزشکان توانمند منطقه، از این پس در عمل‌های مشابه نیاز به اعزام بیماران به مراکز درمانی دیگر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.