فراخوان ثبت نام در شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر آغاز شد

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدگفت: تعاونی‌های فعال از امروز ۱۸ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد مهلت دارند ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،   عماد تشکری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مدیران تعاونی‌های فعال و در حال بهره برداری برای حضور در فرایند‌های گام به گام شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر از امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت نسبت به بهنگام‌سازی اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir اقدام نمایند.

او گفت: شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کار‌های تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی و معرفی شرکت‌های تعاونی پیشتاز، پیشگام و موفق، برگزار می‌شود.

تشکری اضافه کرد: بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط با مجامع عمومی، اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال ۹۶ تا ۹۹ و به روز آوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی از اهمیت ویژه‌ای در انتخاب شرکت تعاونی به عنوان تعاونی برتر برخوردار است.

او تاکید کرد: تعاونی‌هایی که نسبت به بهنگام سازی اطلاعات در موعد مقرر اقدام نموده و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند از ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیرماه امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر و بارگذاری مدارک و مستندات لازم در سامانه جامع برخوردار می‌شوند.

او تصریح کرد: مراسم تجلیل و تکریم تعاونی‌های برتر استانی با حضور مقامات ارشد استانی و معرفی تعاونی‌های برتر ملی با حضور مقامات ارشد کشوری در هفته تعاون (۱۳ لغایت ۲۰ شهریورماه) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.