خرداد کرونایی و دوراهی آزمون‌ حضوری و غیرحضوری/ ١.٥ ميليون دانش‌آموز بر سر جلسه امتحان می‌روند

در سال ۱۴۰۰ به دلیل هدایت تحصیلی و کنکور سراسری برخی دانش آموزان، امتحانات حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،فصل امتحانات برای ۱۵ هزار دانش آموز شروع شده که البته حدود یک میلیون نفر آن‌ها به دلیل هدایت تحصیلی و کنکور سراسری مجبور به امتحانات حضوری هستند.

این موضوع دغدغه خیلی از نوجوانان شده که حسابی درگیر آن هستند البته در سال گذشته که دانش آموزان مجبور به امتحان حضوری شدند امتحانات به خوبی برگزار شد. امسال هم بعد از بررسی‌های مختلف ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط را اعلام کرد و در فیلم زیر از اطلاعات دقیق شرایط امتحانات حضوری مطلع شوید.

 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
دبیرهای درس دادن که میخوان حضوری امتحان بدن حالا جان دانش اموزها به خطر میندازن که جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۱۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
پیک پنجم و پیک شیشم و پیکهای بعدی همچنان در راه است با تصمیمات واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خردمندانه مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا و دیگر مسئولان !!!!! بلا به دور از این همه خردمندییییییییییییییییییییییییییییییییی پیشگیرانه !!! ای خداوند جل جلاله خودت دولت خردمندان آزاده اندیشان عادلت رو بر ما بینوایان مستضعفینت نازل کن تا از شر بی خردان پر ادعا و بی خاصیت راحت شویم انشاءالله آمین یا رب العالمین . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
پارسال تا آخر بهمن حضوری بود کلاسها نه مثل من بدبخت که امسال کلاسها غیرحضوری و اینترنت قطع و وصل از خیر کلاسها گذشتم ودرسهایی مثل اجتماعی و بهداشت و سلامت رو درس ندادن یک روزه باید کل کتاب رو حفظ کنیم
آخرین اخبار