جاده‌های تاریک البرز در انتظار روشنایی/ اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای هر کیلومتر

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: نصب روشنایی در هر کیلومتر از جاده‌های استان به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، روشن سازی معابر شهری یکی از نیاز‌های جامعه محسوب می‌شود که این روز‌ها برخی از جاده‌های البرز در تاریکی به سر برده و زمینه نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.

مجتبی حاجیان، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص روشنایی نامناسب برخی جاده‌های استان گفت: نصب روشنایی در هر کیلومتر از جاده‌های استان به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که در شرایط اقتصادی فعلی تامین آن به راحتی امکان پذیر نیست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز افزود: در سال ۹۸ از محل اعتبارات استانی برای تامین روشنایی محور کیانمهر- اشتهارد ردیفی در نظر گرفته شد و تامین آن باعث شد این طرح سال گذشته اجرایی شود.

حاجیان در ادامه موضوع گلایه شهروندان در خصوص مشکل روشنایی محور قزلحصار گفت: برای اجرای این طرح علاوه بر تلاش برای جذب اعتبار، رایزنی‌هایی با شهرداری چهارباغ انجام شده تا هر چه زودتر روشنایی این مسیر تامین شود.

او افزود: اداره کل راهداری البرز دستگاهی دولتی است و برای اجرای طرح‌های خود به تخصیص اعتبارات استانی و ملی  نیاز دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۲:۵۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
توروخدا رسیدگی بکنید بوضعیت روشنایی در جاده .تاریکی باعث تصادف و هزاران مشکل شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
این تاریکی ها منجر ب تصادفات سنگین میشه خواهشا رسیدگی کنید