بسته حوادث؛

کشف ۹۰ راس دام قاچاق/کشف ۲ تن برنج احتکار شده ایرانی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ راس دام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در محور "کرمانشاه به بیستون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشتزنی در محور‌های مواصلاتی کرمانشاه به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او گفت : در بازرسی انجام شده از کامیون توقیفی، ۹۰ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

 سلطانی از دستگیری ۳ نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی جهت صدور حکم خبر داد.

۲ تن برنج احتکار شده در سرپل ذهاب کشف شد

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب نیز از کشف ۲ تن برنج احتکار شده ایرانی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

 منوچهر رضایی گفت: پس از اطلاع ماموران از وجود مقدار زیادی برنج احتکار شده در در یک واحد صنفی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و کشف محل احتکار نسبت به انجام بازرسی لازم پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام کردند.

 رضایی افزود: در جریان این بازرسی ۲ تن برنج احتکار شده به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف و صاحب آن دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد .

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف و توقیف شد.

محمد محمدی افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون سوخت رسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از این کامیون و از نوع گازوئیل از این کامیون کشف شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکل پرونده به منظور صدور حکم لازم به دستگاه قضایی تحویل شد.

او از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

کشف شکر قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵ تن شکر قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: ماموران پاسگاه انتظامی قزانچی حین کنترل محور کرمانشاه - سنندج به ۲ دستگاه خودرو نیسان، مظنون جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۵ تن شکر قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

دلیری از دستگیری ۲ متهم در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.