آنکارا خواستار پایان حملات رژیم صهیونیستی به قدس شد

دولت ترکیه روز دوشنبه از رژیم صهیونیستی خواست به حملات خود بر ضد فلسطینیان در قدس پایان دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با انتشار یک پیام توئیتری تاکید کرد: "رژیم صهیونیستی باید حملات خود به فلسطینیان در شهر قدس را متوقف و از ورود یهودیان به صحن مقدس مسجدالاقصی جلوگیری کند. مسئولیت هر گونه خشونت در قدس متوجه مقامات رژیم صهیونیستی است. جامعه جهانی باید برای متوقف کردن تعرضات و حملات تمام نشدنی رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان بیگناه فلسطینی آن هم در سرزمین مادری شان هر چه زودتر وارد عمل شود. "

فخرالدین آلتون، مدیر روابط عمومی ریاست جمهوری ترکیه لحن تندتری در این زمینه اتخاذ کرد و از جامعه جهانی خواست اسرائیل را سر جایش بنشاند.

آلتون در پیام توئیتری خود تاکید کرد: "وقت آن رسیده است که جهان اسلام برای پایان دادن به حملات ناجوانمردانه و مستبدانه رژیم صهیونیستی بر ضد غیرنظامیان فلسطینی دست به کار شود. جهنم در انتظار مستبدان است. "

در درگیری‌هایی که روز دوشنبه میان غیرنظامیان فلسطینی و نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی در صحن مسجدالاقصی اتفاق افتاد، صد‌ها فلسطینی زخمی شدند. یکشنبه گذشته نیز بخش شرقی شهر قدس صحنه حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار