وضعیت مبهم ۳ ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند برای بازی با مقاومت

وضعیت ۳ بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای بازی روز پنجشنبه برابر مقاومت البرز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته پایانی از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر، روز پنجشنبه میزبان مقاومت البرز خواهد بود. گیتی پسندی‌ها در این بازی علاوه بر غیبت چندین بازیکن به دلیل مصدومیت، احتمالا سعید احمد عباسی، سپهر محمدی و فرهاد توکلی را هم در این بازی در اختیار نخواهند داشت. ظاهرا وضعیت این ۳ ملی پوش برای بازی روز پنجشنبه برابر مقاومت البرز مشخص نیست و به احتمال بسیار زیاد در این بازی غایب خواهند بود. به هر حال پزشکان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در تلاش هستند تا سعید احمد عباسی، سپهر محمدی و فرهاد توکلی را به دیدار روز پنجشنبه برسانند.

پیش از این سروش احمدنیا، دیگر بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر مقاومت البرز نخواهد بود و به همین دلیل دست وحید شمسایی، سرمربی گیتی پسند برای بازی روز پنجشنبه کاملا بسته است. حال باید منتظر ماند و دید گیتی پسندی‌ها روز پنجشنبه چه نتیجه‌ای را می‌توانند برابر مقاومت البرز کسب کنند.


بیشتر بخوانید


دیدار تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار