معاون استاندار:

هماهنگی عامل مهمی برای پیشرفت سیستان و بلوچستان است

کوثری گفت: هماهنگی دستگاه‌های مختلف عامل مهمی برای پیشرفت استان است به همین سبب مدیران باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در آیین تجلیل از مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: شورای هماهنگی از ۱۰ سال پیش در استان تشکیل شده و این خود نشان از اهمیت این مساله دارد و در واقع شان نزول این شورا، هماهنگی بین مدیران برای توسعه و پیشرفت امور است.

او  افزود: لازم است مدیران در شورای هماهنگی فعالیت‌های یکدیگر را پوشش دهند چرا که در خیلی از حوزه‌های اجتماعی مانند اشتغال، بیمه و درمان می‌تواند بسیار کارگشا باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حوزه اشتغال از مسائل اجتماعی مهم در استان بوده که با تشکیل جلسات منظم در این حوزه باید ناهماهنگی برطرف شود.

او  ادامه داد: در حوادث و بحران‌های پیش آمده در سیستان و بلوچستان مانند سیل سال ۹۸ مجموعه وزارت تعاون بسیار فعال بوده و کمک‌های مستقیم زیادی کردند به طور مثال در حوزه درمان کمک‌ها و پشتیبانی‌ها از عملکرد خوب مدیران محسوب می‌شد.

کوثری خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰ اداره کل زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که نشان می‌دهد این هماهنگی بسیار مهم و ضریب تحقق برنامه‌ها را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار