ظریف در بدو ورود به سوریه:

درباره انتخابات سوریه و اوضاع فلسطین با مقامات سوری و دوستان فلسطینی گفت‌وگو خواهیم کرد

وزیر امور خارجه گفت: در سفر به سوریه درباره انتخابات سوریه و وضعیت کنونی فلسطین اشغالی گفت‌وگو خواهیم کرد.

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات سوریه وارد دمشق شد، در گفت‌وگویی در بدو ورود گفت: خوشحالم یک بار دیگر در سوریه هستم و با خواهران و برادران سوری دیدار خواهم کرد.

وی افزود: شرایط بسیار ویژه‌ای داریم و قرار بود در آستانه انتخابات سوریه سفری به این کشور داشته باشم و با دوستان سوریه درباره این واقعه مهم صحبت کنیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: متاسفانه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی که از روز جهانی قدس شدت گرفته و اتفاقات کم سابقه‌ای در مسجد الاقصی و سرزمین‌های اشغالی و بمباران غزه اتفاق افتاده، شرایط بسیار وخیمی را در منطقه ایجاد کرده است و سوریه به عنوان یکی از کشور‌های پیشتاز محور مقاومت در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.

ظریف افزود: علاوه بر گفت‌وگو‌های ما درباره انتخابات سوریه و حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و مردم سوریه چه در مسیر بازسازی و چه در مسیر مبارزه با تروریسم با آقای بشار اسد، فیصل المقداد وزیر خارجه و سایر دوستان سوری و دوستان فلسطینی درباره وضعیت کنونی فلسطینی اشغالی هم صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
ناشناس هستم
۱۲:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما این اخری کاری هیچ کاری نکنی سنگین تری
آخرین اخبار