آماده باش ستاد کرونای استان برای کنترل و نظارت بر رعایت محدودیت‌ها

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از آماده باش ستاد کرونای استان برای کنترل و نظارت بر رعایت محدودیت‌ها در تعطیلات عید فطر خبر داد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از آماده باش ستاد کرونای استان برای کنترل و نظارت بر رعایت محدودیت‌ها در تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت : فرمانداران و بخشداران مراقب رفت آمد مسافران در روستا‌ها باشند و از آن جلوگیری کنند.

او با اشاره به سیر نزولی پیک بیماری کرونا در استان، گفت : این وضعیت نتیجه تلاش مجموعه کادر درمانی در استان و همراهی مردم با رعایت دستورالعمل بهداشتی رقم خورده است.

او با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان در همراهی و هماهنگ کردن ائمه جماعت با محدودیت‌های تعطیلات عید فطر افزود: از اصناف و اتاق بازرگانی نیز باید تقدیر کرد که در مدت محدودیت‌ها همکاری شایسته‌ای با ستاد کرونا داشتند و همچنین نیروی انتظامی که در اجرایی شدن مصوبات ستاد همراهی مطلوبی را داشته نیز تشکر می‌کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: از نیروی انتظامی انتظار می‌رود در ایام تعطیلات عید فطر نیز بطور جدی بر ورود و خروج‌ها در استان نظارت داشته باشد، فرمانداران نیز این روز‌ها با جدیت نظارت بر شهرستان‌ها داشته باشند.

خوش اقبال گفت: فرمانداران و بخشداران در ایام تعطیلات عید فطر از نظارت بر روستا‌ها غافل نشوند چرا که بخشی از تردد مسافران در روستاهاست و می‌تواند عامل تغییر وضعیت بیماری در استان شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.