ذوالفقار نسب: پرسپولیس شانس بیشتری برای بردن شهرآورد دارد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شرایط تیم های استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت اظهار کرد: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث شده که تیم های استقلال و پرسپولیس از آمادگی خوبی برخوردار باشند و نتایج خوبی هم در این رقابت‌ها به دست آورند. من فکر می کنم یکی از بهترین دربی‌ها را شاهد باشیم. 

ذوالفقار نسب درباره  برگ برنده دربی پایتخت بیان کرد: به نظرم خویشتن داری و شرایط روحی و روانی برگ برنده این بازی است. هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی و تمرکز بیشتری داشته باشد به موفقیت می‌رسد. 

کارشناس فوتبال درباره اینکه چرا دربی های سرخابی ها کسل کننده است و اکثر بازی ها با تساوی به پایان می رسد، گفت: حساسیت این بازی ها کاذب است و بازیکنان می ترسند کاری انجام بدهند که مبادا کارشان موفقیت آمیز نباشد و باعث ضعف تیمشان شود. همه سعی می‌کنند که اشتباه و خطایی را مرتکب نشوند که بعد از بازی مورد سرزنش قرار نگیرند و این مشکل جامعه ما است. 

او درباره اینکه کدام یک از ۲ تیم برنده دربی می‌شود، بیان کرد: هر تیمی که گل بیشتر بزند برنده دربی می‌شود. من شانس برد پرسپولیس برابر استقلال را در این بازی ۶۰ به ۴۰ درصد می‌دانم.

ذوالفقار نسب درباره نبود هواداران در دربی سرخابی‌ها گفت: به هر حال این بازی بدون هوادار هم برگزار شده و فوتبالیست‌ها به این موضوع عادت کرده‌اند. تیم‌های پرسپولیس و استقلال بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را بدون تماشاگر انجام دادند.

کارشناس فوتبال درباره توصیه اش به سرخابی‌ها برای ارائه بازی جذاب اظهار کرد: من معتقدم که هر تیمی که آرامش و تمرکز بیشتری داشته باشد به طور حتم می‌تواند به موفقیت دست یابد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینقدر تیتر و مطلب که برای این دو تیم زدید ، برای فلسطین و افغانها نزدید،
واقعٱ فوتبال فقط این دو تیم نورچشمی است ؟!
راستی مطمئنید که چیزی از قلم نیافتاده ؟
مثلا هیچکدام صورتشونو نشستند ،یا......؟!
آخرین اخبار