ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری؛

روز سوم؛ آقای معاون اول انصراف داد یا نه؟/ جمال عرف به ستاد انتخابات وزارت کشور سر زد/ نماینده همیشه معترض هم آمد

ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری امروز پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه  در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد. 

بر اساس آمار اعلام شده از سوی سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان دومین روز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری،۱۳۰ نفر از داوطلبان برای ثبت نام  به وزارت کشور مراجعه کردند.

به گفته موسوی روند ثبت نام به مدت سه روز دیگر انجام خواهد شد و در نهایت در روز ۲۵ اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.

همچنین تعدادی از پرونده‌ها  نقص مدرک داشتند که فرصت مجددی به داوطلبان داده شد تا پایان دوره ثبت نام مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز بود که جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در تالار وزارت کشور از فرایند ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازدید کرد.

روز سوم؛ ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد

محمدرضا صباغیان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد

محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز و یزد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

روز سوم؛ آقای معاون اول انصراف داد/ جمال عرف به ستاد انتخابات وزارت کشور سر زد

بالاخره آقای معاون اول انصراف داد یا نه؟

شاید یکی از داغ‌ترین خبرهای انتخاباتی امروز بیرون از وزارت کشور و ستاد انتخابات رقم خورد؛ خبر این بود که محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در دولت اصلاحات و رئیس فراکسیون امید مجلس دهم، با انتشار بیانیه‌ای از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم انصراف داد؛ خبری که خیلی زود تکذیب شد و نزدیکان محمدرضا عارف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان نتیجه نهایی این موضوع را به شنبه موکول کردند.

روز سوم؛ آقای معاون اول انصراف داد/ جمال عرف به ستاد انتخابات وزارت کشور سر زد

نماینده همیشه معترض هم آمد

ساعت ۱۱:۵۵ است که محمود صادقی نماینده اسبق تهران در مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

وی هنگام ورود به وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: برای تشکیل دولت پاسخگو، شفاف، عدالت محور که برای رفاه و معیشت مردم خودم را آماده کرده ام.  بنده به اتکای تجربه ای که با وکالت مردم در مجلس شورای اسلامی به دست آورده ام و همچنین به اتکای رشته خودم که وکالت است می خوام وکیل و صدای مردم به خصوص مردم بی صدا باشم. در عین حال تابع خرد جمعی اصلاحات هستم و از طرف اصلاحات آمده‌ام .

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: می خواهم صدای به حاشیه رانده شده ها و همه اقشار مردم از هر طیف، مردم و نژادی باشم، صدای اقوام غیور و محروم کشور مثل لر، عرب، بلوچ و همه اقوامی که حول هویت ایرانی گرد هم می آیند باشم و می خواهم به همه امید بدهم.

صادقی توضیح داد: می خواهم در ساختن ایرانی آزاد و دولتی پاسخگو روی کار بیایم. امروزه رنج مردم این است که مسئولان خود را در مقابل مردم پاسخگو نمی دانند و هر کس مسئولیت مشکلات را بر عهده دیگری می اندازد.


بیشتر بخوانید

داد و فریاد حاج آقا بعد از ثبت‌نام/ کاندیدای کراوات‌زده در صف ثبت‌نام/ داوطلب ریاست جمهوری که می‌تواند زلزله را پیش‌بینی کند


روز سوم؛ آقای معاون اول انصراف داد/ جمال عرف به ستاد انتخابات وزارت کشور سر زد

پس از پایان اِتمام ثبت‌نام، مدارک داوطلبین را دسته بندی شده در اختیار شورای نگهبان قرار می دهیم

پیش از ظهر امروز هم عبدالرضا رحمانی فضلی برای بازدید از فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در تالار وزارت کشور حاضر شد.

وزیر کشور ادامه داد: هماهنگی های لازم بین همه دستگاه ها هست و تا امروز مشکل خاصی نداشتیم؛ هم هیئت های اجرایی و هم هیئت های نظارت و دستگاه هایی که وظیفه نظارت را برعهده داشتند وظیفه خود را به درستی انجام داده‌اند.

رحمانی فضلی در خصوص اقدام درباره مصوبه شورای نگهبان در خصوص شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: هم ما و هم شورای نگهبان قانونی عمل کردیم. شورای نگهبان بنا بر ابلاغیه سیاست های کلی انتخابات شرایطی را لحاظ کرده که متولی اکثر آن ها خود شوراست و متولی سه مورد آن وزارت کشور است. مشکلی با شورای نگهبان نداریم و هماهنگی های لازم در حال انجام است و مدارک را دسته بندی شده در اختیار شورای نگهبان قرار می دهیم؛ باید با تدبیر و هماهنگی این مشکلات را حل کنیم.

روز سوم؛ آقای معاون اول انصراف داد/ جمال عرف به ستاد انتخابات وزارت کشور سر زد/ نماینده همیشه معترض هم آمد

شورا‌ی نگهبان نباید کاسه داغ تر از آش شود

علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی فرد دیگری بود که برای شرکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینکه در آینده و در آستانه روز انتخابات چگونه شود، به سبد رای کاندیداها بستگی دارد و دیگران باید کمک کنند؛ فردی که شانس بیشتری دارد به پیروزی برسد؛ من‌ هم به نفع کسی کنار نمی روم و آمدم که تا آخر بمانم.

روز سوم؛ آقای معاون اول انصراف داد/ جمال عرف به ستاد انتخابات وزارت کشور سر زد/ نماینده همیشه معترض هم آمد

مطهری در خصوص شرایط رد صلاحیتش عنوان کرد: امیدوارم رد صلاحیت نشوم و شورای نگهبان تغییری در رویکرد خود بدهد و اظهار نظر را دلیلی بر عدم التزام عملی به نظام تلقی نکند؛ اگر مبنا قانون اساسی و صحبت های رهبری باشد، شورا‌ی نگهبان نباید کاسه داغ تر از آش شود اما اگر رد صلاحیت شوم کاری از دستم بر نمی‌آید و به خانه میروم.

مطهری همچنین گفت: مسئله آزادی بیان و عدالت اجتماعی از شعارها و آرمان های انقلاب است که باید کاستی های آن ها رفع شود.

مهمانپرست و دولت وحدت ملی

رامین مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه بعد از حضور در ستاد انتخابات جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دولت وحدت ملی با یک رویکرد ملی و با استفاده از همه نیروهای دلسوز از تمام جریان ها ایجاد خواهد شد.

وی افزود: به نفع کسی هم کنار نخواهم کشید. ما یک برنامه مستقلی از همه نیروهایی که به دنبال رویکرد ملی هستند داریم. از تمام جریان های سیاسی که دلسوز کشور هستند استفاده خواهیم کرد.

مهمانپرست در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا همراهان آقای احمدی نژاد برای ثبت نام زیاد بودند؟ گفت: بنده اطلاعی ندارم چون ارتباطی با آقای احمدی نژاد ندارم.

روز سوم؛ آقای معاون اول انصراف داد/ جمال عرف به ستاد انتخابات وزارت کشور سر زد/ نماینده همیشه معترض هم آمد

نماینده دولت اصلاحات ثبت نام کرد 

بعد از ظهر پنجشنبه بود که ورود محسن مهرعلیزاده معاون دولت اصلاحات و استاندار اسبق  اصفهان به ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خلوتی چند ساعته وزارت کشور را با یک هیاهو عوض کرد.

مهرعلیزاده در گفت و گو با خبرنگاران ثبت نام خود را در هماهنگی با جبهه اصلاحات دانست و در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای ایجاد و افزایش شادی و نشاط در کشور دارد، گفت: عوامل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بیکاری همه بر روان جامعه تاثیرگذار است. اگر بتوانیم مسائل اقتصادی را در کشور حل کنیم اوضاع بهتر خواهد شد.

 وی افزود: اقتصاد اولویت امروز کشور است و اگر اقتصاد را مد نظر قرار بدهیم و مردم از این تنگدستی، فقر، بیکاری و مشکلات مربوط به آن آزاد شوند و پیرو آن نشاط و شادابی هم به جامعه باز می‌گردد.

روز سوم؛ آقای معاون اول انصراف داد یا نه؟/ جمال عرف به ستاد انتخابات وزارت کشور سر زد/ نماینده همیشه معترض هم آمد

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: سوال من از رقیب انتخاباتی یا هرشخص دیگری این است که آیا برنامه مشخصی برای رفع تنگدستی‌ها، فقر و بهبود اوضاع اقتصادی کشور که اولویت یک است؛ دارند یا نه؟ سوال بعدی این است که آیا توان اجرایی و تجربه اجرای برنامه تهیه شده خود را دارند؛ آیا سابقه عملگرایانه دارند؟ فارغ از سلایق و مسائل موجود تا چه اندازه می توانند با سایر گروه ها تعامل داشته باشند؟.

 مهرعلیزاده یادآورشد: با وجود همه مشکلاتی که مردم دارند؛ کشمکش‌های داخلی و مسائل گروهی و جناحی باعث شده است که نیروها یا هرز می‌روند یا به تقابل و مخالفت باهم بپردازند. 

مهرعلیزاده درباره برنامه های خود در زمینه گردشگری هم گفت: یکی از اساسی‌ترین ظرفیت‌های کشور کشور برای توسعه موضوع گردشگری است. مسئله نخست در گردشگری لزوما محدود به حجاب نیست و امکانات دیگری باید فراهم کنیم.اصل بر سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی دقیق برای جذب گردشگر است.

مهرعلیزاده درباره امکان انصراف خود به نفع شخص دیگری از جریان اصلاحات گفت: مکانیسمی طراحی شده است و قطعا در روزهای پایانی انتخابات بین افراد در جناح اصلاحات نظرسنجی صورت خواهد گرفت و هرکس در آن پیش باشد؛ دیگران به نفع وی کنار خواهند رفت.

روز دوم ثبت نام تحت تاثیر ثبت نام بسیاری از وزرا، معاونان، مشاوران و شخص رئیس دولت های نهم و دهم بود. حاشیه های حضور محمود احمدی نژاد در تالار وزارت کشور و وزرا و معاونانش مهم ترین رویداد روز گذشته ثبت نام بود.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس، رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم، محمد عباسی وزیر پیشین ورزش و جوانان، حسن سبحانی نماینده اسبق مجلس، محمد شریف ملک‌زاده رئیس پیشین سازمان میراث فرهنگی، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، محمد حسن قدیری ابیانه دیپلمات پیشین، قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از مهم ترین چهره های سیاسی داوطلب انتخابات بودند که روز دوم برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
جوان و انقلابی فقط سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مطهری و صادقی داخل مجلس چه گلی زدن که الآن بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما اقلیت مردم ایران،جنگ زرگری راه نیندازید.سعید محمد،رئیسی.احمدی نژاد،و....اینها مال خودتون،رایتون رو بینشون تقسیم کنید،اکثریت فهمیده ملت هم کانداشون پشت در شورای نگهبانتون برگشت می خورد.پس به کی رای بدن؟هیشکی
-
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما نزديك 1000نفر نيرو شركتي وزارت بهداشتيم كه راي ما واسه كسيه كه تبديل وضعيت نيروهاي شركتي در برنامش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
انتخابات نیست که چهار نفر به دلخواه خودشون معرفی میکنن بعد میگن حالا به یکیش رای بدید،بعد که گند زد به همه چی میگن خودتون انتخاب کردید
4 تا قانون که روشن و قاطع بگه کی میتونه بیاد نداریم همش سلیقه هست چون قانون روشن و واضح نیست نمونش همین رجل سیاسی بودن که خودشون هم صد در صد تفاهم ندارند تو تفسیرش
اگر این مشکل حل بشه و با دلیل و منطق قانون کسی رد صلاحیت بشه کسی نمیتونه اعتراض کنه
نه اینکه سلیقه ای رد صلاحیت کنن و در جواب اینکه دلیلش چی هست سکوت کنن که باعث هرج و مرج بشه
-
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما نزديك 1000نفر نيرو شركتي وزارت بهداشتيم كه راي ما واسه كسيه كه تبديل وضعيت نيروهاي شركتي در برنامش باشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگردلسوزکشورهستیدغیراحمدی نژادکه بایدگفت اون احمدینژادقبلی نیست که انصافاً چهارسال اول خیلی خوب بودامثامن که بی خانه مان بودیم خانه دارشدیم وخدمتهای شایانی کرد.ولی شماحال شخص رادرنظرخواهشن بگیرید.چون فلانی درمورداحمدی نژادبدگفت رولج ولجبازی برویدبه ایشان رای دهیداین کاربزرگترین اشتباست؟خواهشن بدن وحزب وجناح بازی وکارهای گذشته اشخاص .کارهای حال آنهارودرنظربگیریدوخودتون متوجه میشین که آقای احمدی نژادواقعاًشایسته کاندیداتوری برای ریاست جمهوری نمیباشد.کارهای که دراین مدت ازایشان سرزده قابل توجه هسته ویاصحبتهای ایشان ومثل موسوی وکروبی اعمالی روانجام میده ویاحرفهای رومیزنه که مشخص میکنه ایشان ازخط قانون اساسی پاشو بیشترگذاشته واصلاً قبولش نداره وپیشبینیهای که کرده وحرفهای دراین موردزده میشودگفت ایشان ازاحمدی نژادسالهای قبل بسیارفاصله گرفته.اگرایشان ردصلاحیت نشه باورکنید.گرفتاریهای مملکت کم که نمیشودهیچ بیشترهم خواهدشد.انشاالله زنده باشیدوببینید.البته انشالله که ردصلاحیت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد نباید تایید بشه این آدم تنها کاری که بلده لجبازی و دعوا و اعمال پوپولیستی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای ما یک جوان انقلابی و کارآمد

دست آقای احمدی نژاد برای خدماتشون درد نکنه ولی بهتره دیگه کار رو به جوانتر ها بسپارن

# سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
# اسحاق جهانگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای من سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای صادقی از صحبت‌ها چنین بر می آید در مجلس در کنار نمایندگی مردم تمرین ریاست جمهوری را هم می کردی. همین بس که امانتدار نبودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خدا
با عرض سلام
درزمان غیبت کبری امام زمان( عج ) ،نائب عام ایشان ولایت فقیه( مقام معظم رهبری) ومراجع تقلیدمی باشد(عقل+احادیث)
با تشکر
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی محمود صادقی و علی مطهری تایید صلاحیت میشن وقتی واسه نمایندگی مجلس رد صلاحیت شدن؟ مطهری چرا نیومده واسه شورای نگهبان تعیین تکلیف میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
من خودم یکی ازطرفدارن پروپاقرص احمدینژادبودم واقعاًبهش ایمان داشتم که اگرمادوتامثل آقای احمدی نژاد درایران داشتیم وضع بسیارعالی میشدالبته احمدی نژاددوره اول ریاست جمهوری؟!ولی دراین مدت رفتاروگفتاروکردارآقای احمدی نژادبسیارفرق کرده؟هرایرانی بدون غرض وصاحب عقل وبدورازجناح بازی میدونه این احمدی نژادجزدردسربرای کشوردرسته کنه کاردیگه ای ازش برنمیاد؟!دعواهای سیاسی اوکه کم هم نیستن به هیچ عنوان نمیگذاردکارش راجلوببرداصلاًبرای انتقام ازاین وآن ثبتنام کرده ومطمعن باشیددولت قبلی اگه وضعیت منشعتی مردم راخراب کرداحمدی نژادتمام امنیت کشوررانابودخواهدکرد.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۷:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی جالبه : محمود صادقی وعده ی دولت شفاف رو داده !!!!!
___مسخرست : ایشون یکی مخالفین سرسخت قانون شفافیت در مجلس بوده و هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
گوگل سرچ کنید گاف بزرگ امنیتی احمدی نژاد که صنعت هسته ای را تهدید کرد ویدیوش ببینید مردم عزیز

این ویدیو رو که ببینید متوجه کل ماجرا میشید
این فقط یه گندکاریش بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ کس نمی تونه با دروغ و تهمت احمدی نژاد رو تخریب کنه. میدونن که اگر بیاد برنده انتخاباته چون اکثریت مردم انتخابش می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ازهیچکدام آبی برای مردم گرم نخواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط مردمی نژاددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط مردمی نژاددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط محمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما مردم به احمدی نژاد رای می دهیم چون حامی محرومان و بیچارگان و مستضعفان است. بقیه حامی عده ای خاص و پولدار و رانت خوار و دزد و ... هستند. در صورت عدم تایید ایشان . به همان رای بی رای عمل می کنیم. در ضمن به نمایندگی از یک شهر اینو میگم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی قهرمان حامی مستضعفان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیشتر نظرات که میبینی بیشتر سه اسم به چشم میخوره
رییسی
سعید محمد
احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
من و کل اقوام به رئیسی رای میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد . و گرنه رای بی رای.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلیاشون فیک هستن و فقط دنبال داغ کردن تنور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
صل علی محمد
فقط سردار سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
از ملت تقاضا میکنم از دولتی ها بخواهند که به وقت و عمر مردم ارزش قائل بشن هرچه سریع تر دولت کار آمد الکترونیک رو در همه دستگاههای اجرایی و بانکها به اجرا دربیاورند تا وقت مردم و کل کشور به هدر نره و هزینه ها و ترافیک جاده ها به شدت کاهش پیدا می‌کنه

اگه دولت الکترونیک کارآمد راه اندازی بشه فساد اداری و بانک ها حداقل ۷۰ درصد کاهش پیدا می‌کنه

مردم عزیزم اگر میخواهید در صف بانک ها و ادارات بهتون ظلم نشه و یکسری کارمندان بی ادب به مردم عزیزم بی احترامی نکنن
حتما دولت کارآمد الکترونیک رو پیگیری کنیم کشور متحول میشه جلوی فساد گرفته میشه

از همه مهم تر دیگه چندین روز گرفتار رفت و آمد از این اداره به اداره نمیشیم وقتمون ارزش پیدا می‌کنه هزینه الکی رفت و آمد نمیدیم در ثانی تلفات جاده ای و هزینه های جانبی به شدت کاهش پیدا می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
صباغیان نماینده مهریز و بافق و خاتم و بهاباد و ابرکوه هست نه نماینده یزد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظر من شورای نگهبان برای پرهیز از چنددستگی کاندیدای مطرح را تایید کنند و احمدی نژاد هم تایید کنن . مردم خودشون تصمیم میگیرن . تایید نشدن بدون سند احمدی نژاد باعث اختلاف و چندپارگی کشور می باشد وخلاف مصلحت کشورو نظام می باشد. اینجور باعث میشه کشورهای دشمن ایران بیشتر سواستفاده کنند وبگویند دموکراسی در ایران از بین رفته . چه اشکال داره تایید بشن .مردم نخواستند به ایشان رای نمیدهند .به گفته امام میزان رای ملت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیز وقتی صلاحیت نداره چرا تایید بشه
اول باید از فیلتر صلاحیت بگذره بعد رای مردم
تو رفتاراشو ببین بعد خودت بگو با عقلت ببین صلاحیت داره یا نه
یه آدم با این سن که قبلا هم رییس جمهور بوده خداییش باید چنگ بندازه از نرده وزارت بره بالا که بگه مردمی ام
کسی که محبوبیت خودشو مطمنه نیازی به این کارای الکی و نمایشی نداره
زشته بابا این رفتارا
کشورای دیگه مسخره مون میکنن
خوبه که آدم توو ظاهر و رفتارشم سنگین و متین و باوقار باشه و حرکتای اینچنینی نکنه
یا اونوقتا گفته بود هاله ای از نور دیدم و فلان و بسان
کلا خیلی اراجیف میگه و حرکتای بد داره

آدم باید بتونه سرش بالا بگیره با افتخار بگه فلانی رئیس جمهورمونه نه که حرکتایی کنه و حرفایی بزنه که کشورای دیگه مسخرمون کنن

بعد اومده کاغذی با۴خط دست گرفته گفته اگر ردم کنن انتخابات قبول ندارم و اصلا رای نمیدم
مثل بچه ها که قهر میکنن
این چه رفتاریه آخه

یکی بیاد این حرکتاشو توجیه کنه
آهای کسی که هی صدتا کامنت میذاری که میمیری براش
بیا توجیه کن این حرکتارو

با یه فرد خارجی دست میده و بهش میگه سلام علیکم

هزاران سوتی
هزاران تابلوبازی
هزاران دلقک بازی


ینی چی آخه

توروخدا بذارید مردم روشن بشن بفهمن که البته هم که میفهمن

کی به این رای میده آخه
امثال خودش با تفکرات مسخره و مضحک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرجا که ساختار کشور علیه احمدی نژاد باشد قبول نمیکنه و الان داره مردم رو مقابل مردم قرار میده و قشنگ فضا دو قطبی شده
. احمدی نژاد در همین روز ثبت نام اعلام کرد اگر ردصلاحیت شود، انتخابات را تائید نمی کند و رای نخواهد داد. یعنی مشروعیت. انتخابات بند تایید صلاحیت اوست. یعنی حاضر است رای ندهد و انتخابات را تحریم کند، چون به سلیقه اورفتار نشده است. آیا چنین فردی می تواند حامی وحافظ قانون اساسی باشد؟
همین شورا نگهبان سال 84 و 88 تاییدش کرد دیگه. چطور اون موقع که تاییدش کردن، شورا نگهبان هیچ مشکلی نداشت ولی الان که میخوان رد صلاحیتش کنن ، شورا نگهبان مشکل داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب شاید مردم اشتباه انتخاب کنن
روحانی رو مردم انتخابش کردن و 25 میلیون بهش رای دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما فردا صبح به شورا نگهبام جهت عضویت مراجعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رفتار احمدی نژاد عین کروبی و موسوی در سال 88 هست و هر جا ساختار کشور علیه او باشد ، نمی پذیرد.
. احمدی نژاد در همین روز ثبت نام اعلام کرد اگر ردصلاحیت شود، انتخابات را تائید نمی کند . این حرفا رو موسوی هم سال 88 زیاد میزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدوارم رئیسی بیاد و این همه بحث و جدل تموم بشه کسی که در یک مسند بهترین عملکرد رو داره میتونه در مسند های دیگه هم داشته باشه مگه رئیس جمهور خودش کار اجرایی میکنه که این کار از دست رئیسی بر نیاد رئیس جمهور عادلی که بر اساس عقل و جستجو بهترین کابینه رو انتخاب کنه که کار اجرایی رو در مناصب مختلف انجام بدن دولت قوی و عادلی خواهد ساخت، رئیسی با همین مدت حضور در قوه قضائیه اثبات کرد در پیگیری امور جدی و دارای اراده هست و با فساد برخورد میکنه مگر نه اینکه الان مشکل ما فساد در همه ی دستگاههای اجرایی هست و عدم عدالت، پس امیدوارم ایشون بیاد و نه نگران حضور آدمهایی که تغییر کردن باشیم نه آدمهایی که اصلا نمیدونیم اگر بیان چگونه رفتار خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
عدالت؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلش احمدی نژاده فقط و فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینهمه هی ننویس احمدی نژاد
کسی بهش رای نخواهد داد خیالت تخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا حرکات اخیر احمدی نژاد را نمیتوان درک کرد مثلا از دیوار و نرده بالا رفتن جلوی وزارت کشور که حرکتی بسیار مبتذل و بی معنا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک اشتباه را دوبار تکرار نمیکنیم
#رئیسی_بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسیار موافقم با حرفتون

سوابق درخشان رئیسی گویای همه چیزه
و رفتار متین سنگین و باوقارشون
در برابر رفتار بچه گانه و زشت دیگر کاندیداها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی احمدی حمایتت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
وای این باز اومد اینو نوشت بس کن دیگه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد مردم را مقابل مردم قرار می دهد و با رفتارهای دوقطبی ساز بین مردم جنگ درست می کند.
الان تو همین سایت نظرات رو بخونید قشنگ متوجه میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
گزینه ی مناسبی نیست
من بهش ابدا رای نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر خادم وصادق با ملت دکتر محمود احمدی نژادد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد نشان دادهرجا که ساختار کشور علیه او باشد نمی پذیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این کامنت ها من همش خوندم یک نفر به شدت طرفدار سعید محمد ومحسن رضایی در حال تخریب احمدی نژاد هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
محسن رضایی که شرکت نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اتفاقا یه نفر هی بیخود احمدی نژاد احمدی نژاد میکنه که خودشم طرفدار اصلاح طلباست و چون احمدی نژاد هم طرز فکرش مثل خودشون شده هی احمدی احمدی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای yjc خیلی تابلو داری تنور بحث ها و کری های انتخاباتی رو داغ نگه میداری خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول سایت پر بود از حامیان محمد از دیروز شد احمدی نژاد الان سر و کله رییسی پیدا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشالله فردا هم نوبت جهانگیری

# اسحاق جهانگیری
Iran (Islamic Republic of)
khordadi
۱۳:۲۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاری ندارم ولی واقعا احمدی نژاد با رفتارای خارج از عرف آبروریزی میکنه
یادتون نیس گفته بود هاله ای از نور دیدم
یادتون نیس با دیدار با کشورای خارجی گفته بود سلام علیکم
یادتون نیس چه کلیپا و سوتی هایی ازش بیرون اومد؟
یادتون نیس چقدر بهش خندیدن

فکر نمیکنم همچین کسی مناسب باشه چون کشورای دیگه قطعا مسخره مون میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
عین ترامپه رفتاراش
ترامپِ ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
راستی یادت باشه نیروهای مسلح درسته نه مصلح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد عالیه .
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایران
۱۴:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
والا وقتی کسی مناسب نیست حداقل احمدی نژاد بیاد بخندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا هم گل گفتی احمدی نژاد فقط برای خنده خوبه که بخندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک سوال
چرا دقیقا بعد از ثبت نام اقای احمدی نژاد اسم اقای رییسی مطرح شد؟ چرا تا سه شنبه حرفی از رییسی نبود؟ راستی کجا رفتن حامیان سعید محمد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای من فقط احمدی نژاد واسلام.....
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینهمه ننویس حالمون بد شد از تکرار کامنتای بیخودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد باید رد صلاحیت بشه این احمدی نژاد 84 نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسی که به این رای نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقتصاددان انقلابی سیاستمدار مقتدر آقا محسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد منحرف و گمراه کننده حتما و‌ قطعا ‌باید رد صلاحیت شود!
مردم ساده دل و ناآگاه ما را باش که به خیال خود با این حجم‌‌ از فریب خوردگی منتظر ظهور هستند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسنت بر تو حرف قلب منو زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد یاهیچ احدی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
جمال عرف دیگه کیه ؟؟ // مطمعن هستید ایرانیه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا حاشیه ن ولش کن
بعضیا بخاطر امتیاز وام و اینا میان الکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس ستاد انتخابات کشوره،کاندید نیست!
Iran (Islamic Republic of)
خوزستان
۱۸:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه مال کشور جیبوتی هستش اومده نظارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
لشکر مجازی احمدی نژاد بسه دیگه. اصلا احمدی نژاد رئیس جمهور. دیگه بس کنید. حالتون از خودتون به هم نخورد از بس تعریف الکی کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مزخرفن دیگه یاراشم مث خودش هووچی ان جار و جنجالی ان
کی به این رای میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چیزی که مشخصه یک بچه سال که حتی املای درست کلمات رو نمیدونه داره علیه احمدی نژاد نظر میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بچه سال اون شخصیه که میخواد کسی که تاریخ مصرفش گذشته رو با هزار بار تکرار کردن معرفیش کنه
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۲:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچ کدام از این نامزدها توان رقابت با احمدی نژاد را ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط خودتی که اینو میگی هرهرهرهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردمی فقط احمدی نژاد قربونش برم . بقیه اداش درمیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به نظر من آقای ریسی جایگاه مناسبی دارد ولی اگر ریس جمهور شود تمام کاسه کوزه ها ومشکلات امروز رو رو سرش خرد می کنند و اعتبار و ارزش امروزش از دست خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمد نژادی چهار سال اول خیلی خوب وانقلابی عمل کرد ولی چهار سال دوم دچار توهم وغرور شد وهم خودش ضربه دید وهم به کشور آسیب رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
pp
۱۳:۲۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کی به این رای میده بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمد نژادی چهار سال اول خیلی خوب وانقلابی عمل کرد ولی چهار سال دوم دچار توهم وغرور شد وهم خودش ضربه دید وهم به کشور آسیب رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دولت جوان انقلابی با کارنامه درخشان و برنامه مدون و تیم جوان نخبه که در زمینه های بورس مسکن و تولید و اشتغالزایی برای جوانان فقط فقط دکتر سعید محمد
#دولت_جوان_انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این سعید محمد دیگه کیه شاخش کردید . ایشان فقط دوسال خاتم بوده و باتجربه وپخته هم مثل احمدی نژاد درکاراجرایی نیست تابیاد یاد بگیره 8سال تمومه عمر مردم هم تموم . جوان هست جویای نام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تمام افشاگری ها از زمان احمدی نژاد شروع شد او بود که مردم بیدار کرد که عده ای به اسم انقلابی گر و ژست سوپر انقلابی چقدر با فریب مردم رانت ومنافع کسب کردند حالا هم عده ای که منافعشون به خطر افتاده باهر شعاری سعی در تخریب ایشان دارند اما ما گوشمون بدهکار این حرفها نیست .ای شورای نگهبان اگر احمدی نژاد تایید نشه ما شرکت نمیکنیم . زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
وای این باز اومد هی بنویسه احمدی نژاد
بچه جان کسی به این رای نمیده
این که از حالا از نرده های وزارت میره بالا و این رفتارا داره خدا برسه به داد بعدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایناکه امروز اومدن باید برن پی کارشون.الان رقابت بین آقایان سعید محمد ، ریسی و احمدی نژاد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای احمدی نژاد پاک دست ترین انقلابی ترین و ایران دوست ترین ومردمی ترین مسئول ایرانه . دیگه اگر شورای نگهبان نخواهد ایشان را تایید کند من نمیدونم دیگه کی باید تایید بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا توجه کنید که این احمدی نژاد دیگه اون احمدی نژاد نیست. بله هیچ کس منکر خدمات شایان ایشون خصوصا در ۴ سال اول ریاستشون نیست لکن ایشون خیلی تغییر کردند و دیگه اون انسان سابق نیستند و با موضع گیری هایی که انجام دادند، دیگه صلاحیت این پست رو ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسی بهش رای نمیده اصلا گمون نکنم تایید صلاحیت هم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یا احمدی یاهیچ احدی .
Iran (Islamic Republic of)
گیلان
۱۲:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچکس به این آدم رای نخواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط خودت ۱نفری که بهش رای میدی عشقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای من که هیچکس احمدی نزاد نمیشه چون واقعا در زمان خودش ما شرکتی ها را نجات داد وگرنه با کارهای روحانی وخاتمی له میشدم وتا پای جان ازش حمایت میکنم ردصلاحیت هم شد بسیار ناراحت میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستان هیچدام از تهمتها به اقای احمدی نژاد نمی چسبه فقط یه عده ای خوششون نمیاد ازش . والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
توی یوتیوب یک سرچ بکن و محاصبه ایشون را با رادیو آمریکا ببین بعد خودت قضاوت کن. وقتی مجری نام خلیج فارس را به زبان نمی یاره و می گه خلیج و احمدی نژاد سکوت می کنه نمی شه بهش گفت وطن پرست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما نزديك 1000 نفر نيرو شركتي هستيم راي ما فقط براي كسي خواهد بو كه تبديل وضعيت نيروها شركتي در كارش باشه وچند نوع قرارداي رو از بين ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد مرد اینکار هست چون سابقه این کار داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم دوباره گول نخورید نمیگم به رئیسی رای بدید ولی مواظب باشید احمدی نژاد اون احمدی نژاد ۸ سال پیش نیست چشم ها مون رو باز کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین
فقط ادا اطوار میاد
بزنین گوگل درباره ش ببینین فقط بخندین با کارای خنده دارش و رفتارای زشتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
پررو تر از اصلاحطلبا توی تاریخ نیست سنگ پای قزوینن هنوزم میان ....!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنازم به محبوبیت احمدی نژاد که کاری کرده از دیروز همه به تکاپو افتادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو فقط یه نفری به تکاپو افتادی عزیزم زور نزن کسی به این رای نمیده

کسی که ۱بار رد صلاحیت شده گزینه مناسبی نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
همین که زحمت کشیدی جواب نظر من رو دادی یعنی این تو هستی که داری زور میزنی . نترس مردم انتخاب میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط حاج محمود
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۱:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداوند به آقای رییسی لطف کرده و در جامه خدمت توسط رهبر عزیز گماشته شده است. پس روا نیست ایشان شرکت کنند و ترک خدمت مبارزه با مفاسد کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی آدمی مث احمدی نجات با این همه رفتار زشت وجود داره صلاحه که رئیسی بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
عارف در حد ریس جمهور نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
جهانگیری کجاست ؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو دوره احمدی نژادپهپادجاسوسیRQ170آمریکاشکارشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب که چی؟؟؟!!!!
مگه احمدی نژاد شکارش کرده،کار نیروهای مصلح بوده که اصلا به احمدی نژاد ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نیروهای مصلح؟؟
مسلح بابا اول نوشتن یاد بگیر بعد نقد کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخ مصلح!!! معلومه سواد درست حسابی هم نداری فقط زیر کامنت های احمدینژاد داری نمک میریزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما به دلقک رای نمیدیم، رای ما فقط آیت الله رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین حرف دل یه ملتی زدی باریکلا به خودت
ای مردک فقط بلده از نرده وزارت بره بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما به همون نیروهای مصلح رای بده آبروی نیروهای مسلح رو هم نبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد مرد بهار احمدي نژاد. بيشترين راي ممکن ملت رو احمدي نژاد داره شک مکنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تنها کسی که به فکر مردم بود دکتر احمدی نژاد بود یه بار نمک نشناسی کردیم دیدیم چی سرمون اومد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به وضوح میشودگفت در هشت سال احمدی نژادیارانه به تولیدماده شدودرهشت سال روحانی یارانه به بانک ها داده شد جهت کنترل نرخ ارز.درعصراحمدی نژادسودسپرده دستوری کاهش یافت ونرخ روزافزایش یافت.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به وضوح میشودگفت در هشت سال احمدی نژادیارانه به تولیدماده شدودرهشت سال روحانی یارانه به بانک ها داده شد جهت کنترل نرخ ارز.درعصراحمدی نژادسودسپرده دستوری کاهش یافت ونرخ روزافزایش یافت.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به وضوح میشودگفت در هشت سال احمدی نژادیارانه به تولیدماده شدودرهشت سال روحانی یارانه به بانک ها داده شد جهت کنترل نرخ ارز.درعصراحمدی نژادسودسپرده دستوری کاهش یافت ونرخ روزافزایش یافت.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی درجایی که هست نیکوست
احمدی نژاد
میزان رای ملت است
یدالله مع الجماعه
چرا از انتخاب مردم می ترسید
چرا فکر می کنید مردم چیزی حالیشون نیست
چرا یه نفر کامنت مسخره میذاره هی خخخخخ می کنه
هر کی حرف منطقی زد باید کامنتش رو گذاشت
نظام ما جمهوری هست
باید به آرا مردم احترام گذاشت
وظیفه حکومت هم اجرایی کردن انتخاب مردم هست .همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکرنمیکنیم مطمئن هستیم مردم چیزی حالیشون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
البته مردم هم گاه گاهی کار را به دست غیر کاردان داده اند . نمونه اش دوره دوم احمدی نژاد و هر دو دوره شیخ حسن و دور و بری هایش
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۱:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچکس هیچ آتویی از رئیسی ندارد
باید هم بترسند ازش
پرونده ی همه ی دزدا زیر دستشه

فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیچکس مخالف آقای رئیسی نیست ایشان بسیار محترم و مومن وپاکدست هستن اما برای قوه قضاییه مناسب ترند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
قطعا آقای رئیسی بسیار کارآمد است اما تخصص ایشان از ابتدا در قوه قضاییه بوده و در آن جا هم خوش درخشیدند نقشه دشمن هم همین هست تا ایشان را از جایی که به آن تعلق دارد و می تواند بسیار کارآمد تر باشد خارج کند. اما برای امور اجرایی دکتر محمد کارآمد ترست.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۵۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژادیارانه ثابت45500بود.مسخرس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یارانه اواخر ریاستش تصویب شد. چی میگی‌تو ۸ سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
میخواست زیاد کنه لاریجانی نگذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چند سالته عمو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یارانه دوره دوم احمدی نژاد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چون قیمت دلار ثابت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه چی بگم بخندین
احمدی نژاد گفته اگر رد صلاحیت بشم انتخابات درست نیست و رای هم نمیدم
الان دقیقا این ینی چی
انتخابات رو زیر سوال برده
لطفا همین کلیپشم پخش کنید تا بهتر بشناسنش که صحبتاش و تفکرش چطوره
کاملا بی منطق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تازه کجای کارین فقط ۴تا خط بود اونم از رو کاغذ خوند آخراشم استارت زد گیر کرد
کسی که بلد نیس حتی ۴تا خط نوشته ساده بخونه

لطفا همین کلیپشو بذارید ببینیم
ینی چی رد بشم رای نمیدم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشان درست می فرمایند میزان رای ملت است نه تاییدی یا عدم تایید شورای نگهبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر یاور مردم آقای احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
همینکه از دیروز شماهارو به گریه انداخته کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
لطفا سوتی های احمدی نژاد و گندکاری که بعد پخش بازدیدش از سایت هسته ای زد رو ببینید در گوگل

با پخش بازدیدش از سایت هسته ای، آمریکا کلی اطلاعات مهم از اون پخش بازدید نصیبش شد
تمام افراد مهم رو شناسایی کرد و یک سری ها ترور شدند و اطلاعات دستگاهها و کدها و روش کارها رو هم فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکم خلاقیت بخرج بده چند بار اینو گذاشتی اقای تیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
از شمالی ترین نقطه تهران تا محرومترین ودوردست ترین نقاط ایران خدمات دکتر احمدی نژاد وساده زیستی ایشان را فراموش نخواهند کرد هرچقدر فضا رابه سوی تخریب ایشان ببرند ایشان محبوبتر می شوند .درود به احمدی نژاد.
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۰:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالمون از اصلاحات و دولت روحانی بهم میخوره رای ما فقط رئیسی احمدی نژاد هم مفت نمی ارزه فقط رئیسی رئیسی عشقی رئیسی عشقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
انصافا احمدی نژاد ریس جمهور خوبی بود وعده ای به خاطر منافع حاضرنیستند این راقبول کنند چون منفعت ورانت براشون در اولویت هست
Iran (Islamic Republic of)
فارس
۱۰:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدوارم آقای رئیسی رای بیارن
مرد عمل با کارنامه ای درخشان که برای همه ثابت شده ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد خوبه رئیسی هم خوبه . بیخود اینا رامقابل هم وبه جون هم نندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ولی رئیسی خوبتر تره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه قند داریم نه چایی .احمدی نژاد کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بالای نرده های وزارته خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر یاور مردم ویگانه منجی ملت دکتر محمود احمدی نجاتتتتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این چه وضعشه،کاندیدای خودتونو تبلیغ کنید چرا یک کاندید دیگرو تخریب میکنید؟کی میخواید احترام یاد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
من به احمدی نژاد رای میدهم و درصورت رد صلاحیت شرکت نمی کنم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محسن ق
۱۲:۲۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای ما دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
زنده باد احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اون فقط ۱دونه رای میاره اونم خودتی فقط
زور نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما تا اخر با احمدی نژاد هستیم وایشان رابهترین وپاک دست ترین فرد برای ریاست جمهوری می دانیم
Iran (Islamic Republic of)
ایدین
۱۰:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
من شخصا خیلی برای احمدی نژاد احترام قائل بودم، ولی نشون دادن ظرفیت رییش جمهوری ندارن. این افسار گسیختگی اقتصاد ایران از احمدی نژاد شروع شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر ساده اید شما، تفکرات احمدی نژاد خیلی خطرناک شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
به خودت یه نفر نگو ما
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ینی سرتونو کردین زیر برف!
پاک دستترین؟؟؟!!!
کافیست تاریخ زمان حکومت داری ایشون رو دقیق مطالعه بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژادی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط یک تخلف یا رفتار ناشایست از رئیسی نام ببرید
تخلفی در کارنامه رئیسی نمیبینم
خانواده او بسیار سالم و پاکدست است
ذره ای از اموال بیت المال را بالا نکشیده با وجودیکه سالها مدیریت کلان داشته و همه اموالی زیر دستش بوده
رئیسی خانه معمولی دارد و ذره ای ناخنک به اموال دولت نزده

رفتارهای عجیب غریب و مضحک هم مثل بعضی کاندیداها ندارد و بسیار باوقار و سنگین هستند


من به رئیسی رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای ریسی آدم درستی خوبی هست ولی شما حرف الکی نزن اقای احمدی نژاد هدفش پاسخ به ابراز احساسات هوادارانش بود . بنده خدا همه انگی بهش نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک تخلف یا رفتار ناشایست از روحانی قبل از رییس جمهور شدنش نام ببر. یک تخلف از هاشمی رفسنجای خاتمی و احمدی نژاد قبل از رییس جمهور شدن نام ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو تا دیروز کجا بودی ؟ چرا وقتی احمدی نژاد اومد یادت افتاد از رییسی حمایت کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای احمدی نژاد رفتارای اینچنینی جواب نمیده که از نرده وزارت بری بالا برای مردم دست تکون بدی ینی مردمی ام
باید رفتاراتم درست و سنگین رنگین باشه

شما امتحان خودتو پس دادی

یک اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنیم

فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناصر بختیاری
۱۰:۰۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم عقل دارن
مثل قبل نیس
سرچ کنید سوابق و کارای رئیسی و احمدی نجات ببینین توو گوگل تا بفهمین کی شایسته س

اصلا همین رفتارا رو ببینین

بالا رفتن از نرده های وزارت ینی چی ینی خیلی مردمی ام؟
این حرکت برای یه کاندید؟
رفتار دور از عرف و عقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردمی یعنی همین . مثل مردم عادی برای ابراز احساسات از نرده بری بالا . مثل مردم کف خیابان کنار جوب بشینی . مثل مردم در خیابان بدوی و بخندی و... همه اینها نه تنها خلاف شرع و عرف نیست بلکه همطراز دانستن خود با مردم است . لطفا پخش کن و عدالت داشته باش. اپراتور محترم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان دوتا طرفدار احمدی نجات میان صدتا کامنت مسخره میذارن که بگن خیلی هستیم خخخخخخخ
خدا شفاتون بده
رای ما فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
همچنین یک طرفدار رئیسی
۱۲
آخرین اخبار