نماز عید فطر به شکرانه یک ماه بندگی در استان مرکزی

مردم مومن در سراسر استان مرکزی به شکرانه یک ماه بندگی نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،مردم سراسر استان مرکزی بعد از پایان ماه مبارک رمضان به شکرانه یک ماه بندگی در میعادگاه‌ها به نماز ایستادند و نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

مردم خداجوی ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صفوف نماز عید سعید فطر در همه شهرستان‌ها در مساجد، مصلا‌ها، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه ازخداوند رحمان و رحیم به خاطر توفیق یک ماه بندگی تشکر کردند.

در این مراسم معنوی، مومنان پس از یک ماه روزه داری و خودسازی با شرکت در صفوف نماز در تمامی شهرها، روستاها، بخش‌ها از درگاه الهی طلب رحمت عزت و مغفرت کردند.

مردم استان مرکز خداوند را شکر کردند که یک ماه میهمان او بودند و سحر‌ها عاشقانه با خداوند بخشنده و مهربان سخن گفتند و با او درد دل کردند و اکنون روز اول شوال عید بندگی برگزار کردند.

مردم سرزمین آفتاب امروز، ماه مبارک رمضان را در حالی بدرقه کردند که لب‏‌های خود را با تسبیح نام الله صفا داده و با امیدی بیشتر به رحمت الهی، قدم در راه عبودیت نهادند.

نماز عیدسعید فطر در اراک همزمان با سراسر کشور، و استان مرکزی به امامت نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در مصلی بیت‌المقدس برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.