رییس پلیس راه استان اصفهان:

۵ هزارو ۱۰۰ خودرو از ورودی‌های اصفهان بازگردانده شدند

رییس پلیس راه استان اصفهان از بازگرداندن پنج هزار و ۱۰۳ خودرو از ورودی‌های شهر اصفهان به دنبال اعمال ممنوعیت‌های تردد طی سه روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سرهنگ اصغر زارع رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور‌های استان اصفهان گفت: خوشبختانه مردم در این زمینه همکاری خوبی داشتند.

او با بیان اینکه نیرو‌های پلیس راه در ۹ ورودی استان اصفهان بر روند تردد‌ها نظارت دارند، ابراز داشت: این ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز و تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

تذکر لسانی ۷ هزارو ۸۱۵خودرو

رییس پلیس راه استان اصفهان افزود: از روز سه شنبه تاکنون به هفت هزار و ۸۱۵ خودرو تذکر لسانی داده شده است.

او با بیان اینکه از ظهر سه شنبه تاکنون پنج هزار و ۱۰۳  خودرو از ورودی‌ های  استان اصفهان برگردانده شدند، ادامه داد: همچنین از ظهر روز سه شنبه تاکنون دوهزار و ۹۱۵ خودرو در ورودی‌های استان اصفهان اعمال قانون شده‌اند.

۳ محور در اصفهان همچنان مسدود است

سرهنگ زارع در ادامه با بیان اینکه روز گذشته به دنبال نابسامانی‌های جوی در محور‌های شرق استان اصفهان وزش تندباد و گرد وغبار را داشتیم، افزود: بر این اساس در ساعاتی از روز خودرو‌های در حال تردد را تا بهبود شرایط توقف دادیم.

او در ادامه با بیان اینکه همچنان سه محور در استان اصفهان به دلیل بارش‌های هفته گذشته مسدود است، ابراز داشت: محور شمال به جنوب کمربندی شرق استان اصفهان، محور بیاضه به رباط پشت بادام و کمربندی چاهملک همچنان مسدود است.


منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.