اطمینان اولیای دانش آموزان از رعایت بهداشت در حوزه‌های امتحانی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: حفظ سلامت دانش آموزان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل برگزاری آزمون‌های پایه‌های نهم و دوازدهم ضروری است.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حفظ سلامت دانش آموزان و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در محل برگزاری آزمون‌های نهایی پایه های نهم و دوازدهم به منظور ایجاد امنیت خاطر برای اولیا و دانش آموزان در دستور کار است.

او با اشاره به رعایت بهداشت در حوزه برگزاری آزمون، بیان داشت: به همراه معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش بهبهان، از حوزه های محل برگزاری آزمون های حضوری پایه های نهم و دوازدهم بازدید به عمل آوردیم.

با توجه به درخشش چشمگیر دانش آموزان بهبهانی، در مرحله اول المپیاد‌های علمی، آموزش و پرورش بهبهان برای اولین بار به عنوان میزبان مرحله دوم این المپیاد علمی انتخاب شد.

فراهم کردن شرایط و تمهیدات مناسب جهت برگزاری امتحانات نهایی با رعایت کلیه اصول بهداشتی، استقرار پایگاه سلامت، نصب بنر، ضدعفونی کردن حوزه‌های آزمون، استفاده تمامی عوامل اجرایی و دانش آموزان از ماسک، استفاده از تب سنج، تهویه مناسب، فاصله گذاری مناسب صندلی‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.