پاشایی: انگیزه‌های پیکان و سایپا در بازی فردا متفاوت است/ باخت در دربی چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌کند

مربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر سایپا و دربی پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: در این شرایط بازی کردن مقابل تیم‌هایی که پایین جدول هستند، کار خیلی سختی است. سایپا تیمی قابل احترام و خوب است. ما روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده ایم. تیم ما هم یک تیم خوب است که در هفته‌های اخیر بازی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه کرده است و امیدوارم فردا با کسب ۳ امتیاز بتوانیم خودمان را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

پاشایی در ادامه خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم انگیزه‌های ما کمتر از تیم سایپا باشد. ما به دنبال بهبود جایگاه تیممان در جدول هستیم و رسیدن به رده‌های بالای جدول قطعا انگیزه ما را افزایش خواهد داد تا ۳ امتیاز بازی را بگیریم و جزء تیم‌های بالای جدول باشیم. همان گونه که تیم سایپا می‌خواهد از پایین جدول فرار کند، ما هم می‌خواهیم در رتبه‌های بالاتر قرار بگیریم و هر ۲ تیم انگیزه‌های متفاوتی در بازی فردا دارند.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره تغییر کادر فنی تیم سایپا گفت: تمام مربیان با ایده‌های جدیدی وارد تیم‌ها می‌شوند. در نیم‌فصل اول، سایپا بازیکنان باتجربه و جوان خوبی داشت و از نظر کیفی هم فوتبال خوبی ارائه کرد. ممکن است سایپا نتایج خوبی نگرفته باشد، اما تیم جوان و خوبی است. اکنون نمی‌توانم درباره کادر فنی جدید این تیم نظر بدهم، اما باید بگویم که سایپا تیم خوبی است و فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

او در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش که نمی‌توانند پیکان را در بازی فردا همراهی کنند، گفت: متأسفانه چندین هفته است که بازیکنان ما دچار مصدومیت و مبتلا به ویروس کرونا هستند، اما خدا را شکر بازیکن محرومی نداریم.


بیشتر بخوانید


پاشایی درباره دربی که روز گذشته میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شد، عنوان کرد: از لحاظ فنی مربیان ۲ تیم باید نظر بدهند، اما فکر می‌کنم ۲ تیم نسبت به بازی‌های قبلی نمایش باکیفیت تری ارائه کردند. هر ۲ تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند و پرسپولیس توانست برنده شود، اما چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌شود. متأسفانه دربی تحت تاثیر درگیری‌های پایانی بازی قرار گرفت. ما قطعاً چنین مشکلاتی را در بازی فردا با سایپا نخواهیم داشت. هر چند ۲ تیم تهرانی با هم بازی دارند، اما بازی پیکان و سایپا حساسیت دربی را ندارد، برد در دربی ۳ امتیاز دارد و بازی فردای ما هم ۳ امتیاز دارد. امیدوارم هر تیمی که لایق است، برنده بازی باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار