استاندار قزوین:

فعالیت تالار‌های پذیرایی در استان قزوین مجاز شد

استاندار قزوین گفت: فعالیت تالار‌های پذیرایی و رستوران‌ها به شرط پذیرش معادل ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانعی ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جمالی پور استاندار در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: تالار‌های پذیرایی و رستوران‌ها به شرط پذیرش معادل ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانعی ندارد و ساعت کاری آن‌ها تا ۲۲ خواهد بود.

جمالی پور افزود: اگر شروط بازگشایی در تالار‌ها و رستوران‌ها رعایت نشود، پلمب خواهند شد.

استاندار گفت: آموزشگاه‌های آرایشگری هم به شرط تایید دانشگاه علوم پزشکی و شرایطی که تعیین می‌کنند مجاز به فعالیت خواهند بود.

جمالی پور افزود: استخر‌ها و باشگاه‌های ورزشی نیز فعلا اجازه فعالیت ندارند.

او گفت: برقراری نماز جمعه هم اگر در فضای باز و در خیابان باشد مانعی ندارد، ولی باز هم باید ستاد بررسی کند و تصمیم بگیرد.

او با اشاره به ضربه کرونا به اقتصاد اضافه کرد: شخصا با تعطیلی مخالفم، اما وقتی رعایت دستورالعمل‌ها نشود مجبور به تعطیلی می‌شویم.

او اضافه کرد: هر جا مدیران و مردم با هم همکاری داشتند نتیجه خوبی گرفتیم.

جمالی پور افزود: وضعیت شیوع کرونا باید کنترل و این روند کاهشی به سرعت انجام شود.

هیچ مسئولی در قزوین واکسن کرونا نزده است

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان هم گفت: تا کنون  هیچ مسئولی در هیچ ارگان و دستگاهی یک مورد واکسن دریافت نکرده است.

حبیبی افزود: طرح تزریق واکسن کرونا بر اساس سند ملی واکسیناسیون انجام می‌شود لذا هیچ یک از دستگاه‌ها نیاز نیست برای واکسن کارکنان خود به استانداری و دانشگاه نامه نگاری کنند.

او اضافه کرد: در حال حاضر کارکنان با ۵۰ درصد فعالیت دارند، اما به هر حال تصمیم نهایی به تشخیص مدیران کل و فرمانداری‌ها بستگی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.