کلاب هاوس تا آخر اردیبهشت به اندروید می‌آید

گزارش‌ها نشان می‌دهند که ظرف یک هفته، برنامه اندروید Clubhouse در سراسر جهان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، به زودی پیدا کردن برنامه اندروید کلاب هاوس Clubhouse بسیار آسان خواهد بود. بعد از بیش از یک سال انحصار برای iOS، پلتفرم شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس در حال انتشار برای اندروید است. بنابر گزارش‌های مخابره شده جدید، برنامه نوپای کلاب هاوس، نسخه اندروید برنامه گفت و گوی صوتی خود را، تا یک هفته دیگر در سراسر جهان، در دسترس همه قرار خواهد داد.

زمان عرضه کلاب هاوس برای سیستم عامل اندروید

این برنامه در ۱۸ مه به برزیل، ژاپن و روسیه می‌رسد و هند و نیجریه سه روز بعد امکان دریافت آن را پیدا می‌کنند. اما در کل همه افراد در سرتاسر جهان می‌توانند تا بعد از ظهر ۲۱ مه (جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه)، به نسخه اندروید کلاب هاوس دسترسی داشته باشند.

این شرکت تازه وارد، آزمایش بتا برنامه اندروید خود را چند ماه پس از شروع توسعه در iOS، از ۹ مه در ایالات متحده آمریکا آغاز کرد. نسخه آیفون از مارس ۲۰۲۰ در دسترس است. کلاب هاوس انگیزه زیادی برای گسترش دارد، حتی اگر برنامه اندروید آن هنوز در مرحله آزمایش است.

کلاب هاوس تا آخر اردیبهشت به اندروید می آید

شرکت‌های فیس بوک، توئیتر و سایر غول‌های اینترنتی هم در حال تلاش برای کاهش دربرگیری این برنامه و نگه داشتن کاربران در سیستم عامل‌های اجتماعی خود و عقب نماندن،  ویژگی‌هایی مشابه کلاب هاوس را ارائه می‌دهند.

هنوز معلوم نیست که این برنامه مثل نسخه iOS ، برای اندروید هم از سیستم فقط دعوتی استفاده کند یا خیر، اما به احتمال بسیار زیاد اینطور خواهد بود. البته باید منتظر ماند تا نتیجه را دید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار