مطهری: پرسپولیس و شاهین بندرعامری از یک خانواده هستند/ برخی توپ را به زمین وزیر و وکیل می‌اندازند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی پرگل تیمش برابر تیم شاهین بندرعامری در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی پرگل تیمش برابر شاهین بندرعامری در جام حذفی فوتبال  اظهار کرد:  من به مردم خونگرم بوشهر و هواداران خوب پرسپولیس سلام کرده و از مردم بوشهر، هواداران خودمان در این شهر و مردم بندرعامری تشکر می کنم. از لحظه ورودمان لطف و محبت آن‌ها برای ما قابل ستایش است و از آن‌ها تشکر ویژه می‌کنم.

او افزود: پرسپولیس، شاهین بوشهر و شاهین بندرعامری در اصل از یک خانواده هستند و همیشه این حس برادری و مروت بین این باشگاه‌ها وجود داشته است. از مهمان نوازی آن ها تشکر می‌کنم. شاهین بندرعامری قابل احترام و طبیعی است وقتی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کنند، چنین استراتژی برای خود تعیین کنند.

مربی تیم پرسپولیس بیان کرد: حریف بوشهری می‌خواست خوب دفاع کرده و فشردگی در زمین خودش ایجاد کند و با توجه به بازیکنان سرعتی که در خط حمله‌اش داشت،  از ضد حملات و انتقال از دفاع به حمله استفاده کند.  این مدل بازی را می‌دانستیم.

فوتبال خود را به حریف بوشهری دیکته کردیم 

مطهری افزود: همه انرژی خود را از لحاظ ذهنی و فیزیکی برای بازی بزرگ دربی گذاشته بودیم و ۵ بازیکن اصلی خود را که دچار آسیب دیدگی بودند در این سفر همراه نداشتیم. به همین دلیل آن اتفاق افتاد و یک گل خوردیم تا بازی مساوی شود، اما در نهایت همان گونه که همیشه سعی داریم فوتبال خود را به حریف دیکته کنیم با تغییرات انجام داده در نیمه دوم توانستیم فوتبالمان را اجرایی و عملیاتی کنیم.

او ادامه داد: کانال‌های کناری را فعال کردیم و دیدید ۲ گل ما از همین طریق و کانال‌های کناری به دست آمدند. همه بازیکنان فوق العاده زحمتکش و واقعا جنگی کار کردند و باید به آن‌ها و هوادارانمان تبریک بگویم.

از نوع فوتبالمان راضی هستم 

مربی پرسپولیس درباره فشردگی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: از ۵ خرداد سال گذشته و پس از تعطیلی ایجاد شده بابت شیوع کرونا کارمان را شروع کردیم و نزدیک به یک سال شرایط خیلی سختی داشتیم. همیشه در حال تمرین و مسابقه و در حال سفر هستیم. با توجه به شرایط همه گیری کرونا این وضعیت خیلی سخت است و اصلا نتوانستیم استراحت داشته باشیم. این موضوع فشار مضاعفی به تیم ما وارد کرد، اما در مجموع از نتایج بازی و نوع فوتبالمان راضی هستم. برای تیم شاهین بندرعامری هم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می‌کنم.

مطهری درباره ارزیابی اش از تیم شاهین بندرعامری گفت: شاهین تیم خوب و جوانی است و با توجه به حریفش استراتژی خود را انتخاب کرده بود. آرزوی بهترین‌ها را برای شاهین در ادامه مسیر دارم. نفرات خوبی دارد و تیم قابل احترامی است، امیدوارم در ادامه مسیر نتایج خوبی بگیرد.

اخلاق مداری سرلوحه گروه فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس است 

او درباره اتفاقات شب گذشته در یک گفت و گو و صحبت‌های افشین پیروانی عنوان کرد: سرلوحه گروه فنی و مدیریتی باشگاه ما اخلاق‌مداری و اصول کاری است. هر کسی متعهدانه به وظایفش عمل می‌کند. از رأس مدیریت ما، سمیعی  تا سایر ارکان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان همیشه سعی کردیم حرفه‌ای عمل کنیم و متعهدانه به وظایف خود عمل کنیم.

مربی پرسپولیس اظهار کرد: همیشه سعی کردیم راه خودمان را برویم. درباره شب گذشته باید بگویم افشین پیروانی همیشه نشان داده از حق پرسپولیس دفاع می‌کند و چیزی غیر از این نیست. او همیشه برای تیم پرسپولیس تلاش می‌کند و خوب است حرمت‌ها را حفظ کرده و احترام گذاشتن به بزرگتر‌ها را فراموش نکنیم.

مطهری گفت: روح ورزش به ما می‌گوید اگر کسی یک روز هم زودتر از ما به زمین ورزش آمده، باید به آن فرد احترام گذاشت. این بازی‌ها می‌آیند و می‌روند و تمام می‌شوند، اما مهم این است خیلی جوانمردانه رقابت کنیم و به بزرگتر احترام بگذاریم. ما مربیان و باشگاه هایمان باید مقداری جنبه باخت را بالاتر ببریم و وقتی شکستی می‌خوریم توپ را به زمین وکیل، وزیر و دیگران نیندازیم. پیروانی هم قاطعانه از تیمش حمایت کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۲:۱۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای خدا ی من چه افراد و چه تیمی از اخلاق واخلاق مداری دم می زنند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۲:۱۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
جوک هاتون را برای سیزده سال بعد بگذارید
خیلی خندیدم ممنون
اخلاق مداری سرلوحه گروه فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی شده پرسپولیس توی یک شهر بره و دعوا نشهو جنجال به پا نکنند
جوک باحالی بود.
آخرین اخبار