فعالیت روزانه ۱۰ هزار پلیس در اعمال محدودیت‌های کرونایی

فرمانده ناجا گفت: برای اجرای طرح‌های محدودیت کرونایی ناجا روزانه تا ۱۰ هزار نفر پلیس فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان با ارائه گزارشی از خدمات وسیع نیروی انتظامی در کشور گفت: در بخش حوادث غیر مترقبه نظیر کرونا این نیرو بعد از کادر بهداشت و درمان به لحاظ بیشترین حضور و همکاری در اجرای طرح‌های ستاد ملی کرونا دارای بیشترین شهید خدمت در دوره همه گیریست.

سردار اشتری تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های محدودیت کرونایی ناجا روزانه تا ۱۰ هزار نفر و در مجموع بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر روز به منظور کنترل و تعدیل همه گیری توان نیروی انسانی خود را بکار گیری کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور از شهادت هفتگی جان برکفان این نیروی در ماموریت‌های مختلف حفظ امنیت و محافظت از مرز‌ها و مبارزه و برخورد با اشرار و قاچاقچیان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در سنگر خدمت رسانی و تامین امنیت و انتظام بخشی بصورت شبانه روزی آماده است بطوری که علاوه بر این ماموریت‌ها بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار خدمت را به مردم بصورت دائمی ارائه می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نیاز‌های مختلف نیروی انتظامی استان سمنان در بخش نیروی انسانی و تجهیزات و منابع اعتباری بیان کرد: برای ارتقاء فعالیت‌های ناجا در استان برنامه ریزی‌های حمایتی و پشتیبانی در دست اجراست تا به وضعیت ایده آل برسد.

فرمانده ناجا همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به افزایش سرقت در کشور، مشکلات اقتصادی و کاهش ترس از مجازات سرقت را از عوامل افزایش این جرم دانست و گفت: سارقانی داریم که بیش از ۱۰ بار دستگیر شده و آزاد شده اند و پلیس باید این مسائل را مدیریت کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.