برخورد خودرو با کاروان شتر چهار مصدوم به جای گذاشت

رئیس شعبه هلال احمر شهرستان خاتم گفت: براثر برخورد خودروی سواری با کاروان شتر در محور مروست به مهریز چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حسین نوید رئیس شعبه هلال احمر خاتم گفت: امدادگران پایگاه هلال احمر مسجد حضرت ابوالفضل در محور مهریز به مروست بعد از گزارش حادثه سهمگین برخورد خودرو‌های عبوری با کاروان شتر به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: بر اساس گزارش اولیه حادثه یک خودرو در تاریکی شب در حال عبور از محور مهریز به مروست بوده است که ناگهان به کاروانی از شتر‌ها برخورد نموده است و صدمات به خودرو‌ها وارد و موجب مصدومیت سرنشینان آن‌ها شده است.

نوید ادامه داد: امدادگران پس از ارزیابی و تثبیت صحنه، اقدام به رهاسازی راننده خودرو سواری زانیتا با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نموده اند و تحویل عوامل اورژانس برای انجام اقدام‌های پیش بیمارستانی داده اند.

رئیس شعبه خاتم گفت: امدادگران پس از پایان این عملیات به عملیات مشابهی اعزام و نسبت به انجام اقدام‌های اعم از ارزیابی تثبیت و رهاسازی نموده اند.

نوید ادامه داد: این حوادث که در ۱۵ کیلومتر مسجد حضرت ابوالفضل به سمت مروست رخ داده است تعداد دو خودور با نه شتر برخورد نموده است که چهار نفر دچار حادثه شده اند و سه نفر از مصدومان به کمک عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

رئیس شعبه خاتم در پایان ضمن تشکر از از عوامل اورژانس، پلیس راه، نیروانتطامی و راهداری گفت:با توجه به اینکه در این محور کاروان‌های شتر وجود دارد از کلیه رانندگان عبوری تقاضامندم تا نسبت به رانندگی با سرعت مطمئن و توجه به جلو از به وجود آمدن چنین حوادثی جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار