اطلاع از قطعی برق از طریق سامانه برق من

شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد:خاموشی‌های پیک مصرف برق در تبریز از طریق سامانه‌ برق من اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: تامین برق پایدار بخش خانگی و مراکز حساس، رسالت اصلی شرکت توزیع نیروی برق تبریز است، اما با افزایش دما و پیک بار ایام گرم سال، خاموشی‌ها از طریق سامانه برق من اطلاع‌رسانی می‌شود.

مشترکان شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر می‌توانند با نصب اپلیکیشن «برق من» و ثبت شناسه قبض خود در این اپلیکیشن، از زمان خاموشی‌ها مطلع شوند.

افزایش سالانه تعداد مشترکان و بالارفتن افزایش مصرف انرژی در اثر افزایش بی‌سابقه‌ دمای هوا، توازن میان تولید و مصرف انرژی را در شبکه سراسری برق کشور به هم زده است.

در این میان اعمال صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک بسیار زیادی خواهد کرد تا ایام گرم سال با کمترین عارضه قطعی پشت سر گذاشته شود.

شرکت توزیع برق تبریز از شهروندان خواسته است دمای منزل را روی دمای رفاه ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم کرده و در ساعات پیک از استفاده همزمان وسایل برقی اجتناب کنند تا روز‌های سخت پیشرو با تداوم پایدار برق به خوبی مدیریت شود.

طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی امسال گرمترین و کم‌بارش‌ترین سال در پنج دهه گذشته ایران است این موضوع موجب کاهش ذخایر سد‌ها و کاهش قابل توجه تولید نیروگا‌های برقابی شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار