افزایش ایمنی در سطح محور‌های مواصلاتی برون شهری

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از حوزه استحفاظی و پروژه‌های در دست اجرای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صباغ زاده مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت : اتمام پروژه‌های راهداری به همکاری و همراهی مسئولان استانی و کمک‌های ملی نیازمند است تا سریعتر به نتیجه برسند.

او گفت : این پروژه‌ها در راستای ارتقای کیفی سطح راه‌های استان و سطح راه‌های کشور در دست اقدام است و یکی از اهداف آن‌ها افزایش ایمنی در راه‌های برون شهری می‌باشد.

صباغ زاده افزود: در بازدید‌های امروز پروژه‌های خوبی رو مورد بازدید قرار دادیم از جمله: پروژه ایمن سازی محور کرمانشاه - پاوه، شانه سازی، تعریض و آسفالت محور روانسر- بیاشوش، عملیات تعریض محور روانسر جوانرود و بازدید از راهدارخانه مرکزی شهرستان هرسین واقع در محور بیستون- کرمانشاه، که این پروژه‌های راهداری به صورت محوری اجرا می‌شود تا مردم و کاربران جاده‌ای بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

او افزود: در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بخش راه، تأمین تردد ایمن و روان مورد نظر است که در بحث ایمنی و روان بودن ترافیک با همراهی سایر مجموعه‌های کمک رسان و متولی حمل و نقل و با رعایت قانون از طرف مردم و کاربران عزیز می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

صباغ زاده گفت: آرزوی سفر‌هایی خوش و خوب را برای مردم ایران پس از عبور از شرایط کرونایی داریم.

سلیمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: اقدامات اساسی در جهت ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه صورت گرفته است.

او گفت: با توجه به اهمیت ایمن سازی راه‌های استان در پارسال ۲ هزار و ۸۰۵ کیلومترخط کشی سرد، ۶ هزار متر مربع خط کشی دو جزئی، ۱۳۲ کیلومتر نصب حفاظ گاردریل، ۳۲ کیلومتر نیوجرسی، ۱۱ هزار و ۸۶۰ عدد علائم ایمنی راه‌ها و ۴ هزار و ۶۷۰ مورد تعمیر و نگهداری علائم ایمنی راه‌ها انجام شده است.

او افزود: یک هزار و ۶۹۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی و ۷۱ کلیومتر شیار لرزاننده نصب و به بهره برداری رسیده است.

سلیمی افزود: در زمینه نگهداری از روشنایی محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه، ۱۴ مورد روشنایی بصورت نقطه‌ای نصب، ۱۲۲ مورد تعمیر و نگهداری چراغ‌های چشمک زن و نگهداری سیستم روشنایی ۱۴۸ کیلومتر از راه‌های استان در پارسال انجام شده است و به ۳ هزار و ۸۴۰ مورد درخواست مجوز حریم راه‌ها رسیدگی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.