راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی برای اعلام شکایات مدارس

سخنگوی آموزش و پرورش تهران از راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی برای اعلام شکایات مربوط به مدارس در شبکه شاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش تهران با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌ای با موضوع تسهیل ارتباطات مردمی اظهار کرد: در راستای برقراری بدون واسطه میان فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای کرده است.

او ادامه داد: این سامانه به نشانی tehranedu در شبکه شاد وجود دارد. از طریق این سامانه ذی‌نفعان می‌توانند پیام‌های خود را به صورت صوتی و تصویری در مورد مسائل مربوط به آموزش و پرورش شهر تهران، مشکلات ثبت نام و دریافت شهریه به صورت مستقیم برای آموزش و پرورش شهر تهران ارسال کنند.

ثقفی بیان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران این سامانه را رصد خواهد کرد و مطمئناً به تمام مواردی که از این طریق ارسال می‌شود رسیدگی ویژه خواهد شد.

او با اشاره به اینکه نیازی به ثبت نام مشخصات نیست، گفت: هرگونه پیام‌نوشتاری، صوتی و تصویری که والدین ارسال می‌کنند با مشخصات کامل محل باشد تا بدانیم اعتراض در مورد کدام مدرسه و کدام حوزه امتحانی بوده و به چه آدرسی و در چه منطقه‌ای است تا بتوانیم پیگیری های لازم را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.