باجلان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

راه اندازی سامانه سخا تا یک سال آینده

معاون اداری-مالی کمیته امداد امام خمينی گفت: مطابق قرارداد‌های موجود قرار است تا یک سال آینده سامانه سخا به بهره برداری برسد.

مجید باجلان معاون اداری-مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سامانه سخا (سامانه خیر و احسان) به عنوان یک سامانه کلی راه اندازی می‌شود و متعلق به کمیته امداد نیست.

او با بیان اینکه با توجه به هماهنگی‌ای که با وزارت کشور و رفاه انجام شده، قرار است این نهاد‌ها به عنوان یک کمک کننده این سامانه را راه‌اندازی کنند، گفت: کمیته امداد نیز خود به عنوان یک بهره بردار از این سامانه استفاده خواهد کرد.

باجلان افزود: بانک اطلاعاتی هر ایرانی می‌تواند در این سامانه باشد، حتی بهزیستی، دستگاه‌های خیریه و ... می‌توانند اطلاعات افراد تحت پوشش خود را در این سامانه وارد کنند.

او ادامه داد: هدف از راه اندازی این سامانه این است که از موازی کاری نهاد‌های حمایتی برای حمایت از اقشار کم برخوردار جامعه جلوگیری شود.

معاون اداری-مالی کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه مراکز رسیدگی به فقر و محرومیت کمیته امداد در دستور کار دارند که وب سرویس‌های موجود را به این سامانه منتقل کنند، گفت: مطابق قرارداد‌های موجود قرار است تا یک سال آینده سامانه سخا به بهره برداری برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار