تجمع همبستگی مردم لندن با ملت فلسطین

پایتخت نشینان انگلیس با برگزاری تجمعی در مرکز لندن، با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مردم پایتخت انگلیس امروز شنبه با برگزاری تجمعی با مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

تجمع اعلام همبستگی مردم لندن در دومین روز برقراری آتش بس در نوار غزه برگزار شد. پیش از این نیز و در بحبوحه درگیری میان مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست، هزاران نفر در مرکز شهر لندن تظاهرات کردند و از دولت انگلیس خواستند برای متوقف کردن عملیات نظامی رژیم صهیونیستی مداخله کند.

به اعتقاد سازمان دهندگان تظاهرات «دولت انگلیس مدتهاست با حمایت نظامی، دیپلماتیک و مالی تل آویو، در این اعمال شریک است». به گفته سازمان دهندگان این تجمع که در بین آن‌ها ائتلاف «جنگ را متوقف کنید» و انجمن مسلمانان انگلیس بودند، در این تظاهرات، ۱۵۰ هزار نفر شرکت کردند. پلیس انگلیس آماری از این تظاهرات ارائه نکرد.

اعتراضات مشابهی در گوشه و کنار دنیا در حمایت از مردم فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

پنجشنبه شب و درست پس از ۱۱ روز جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی، نوار غزه و کرانه باختری و در مقابل پاسخ کوبنده گروه‌های مقاومت به تجاوزکاری‌های آن، این رژیم مجبور به پذیرش آتش بس شد. بنا به آمار وزارت بهداشت فلسطین، در جریان درگیری‌ها در غزه بیش از ۲۴۳ تن شهید شدند که ۶۳ تن از آن‌ها کودک بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار