تظاهرات هفتگی علیه بنیامین نتانیاهو

منابع خبری از برگزاری تظاهرات علیه نخست‌وزیر صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جروزالم پست در گزارشی اعلام کرد معترضان در سرزمین‌های اشغالی فلسطین قرار است شامگاه امروز (شنبه) مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها، تجمع کرده و اعتراض خود را ابراز کنند.

این اعتراض قرار است با هدف ابراز مخالفت با خشونت علیه مردم فلسطین و درگیری‌های اخیر در نوار غزه میان نیرو‌های صهیونیستی و گروه‌های مخالفت انجام شود.

سازمان‌دهندگان این اعتراض از احزاب مختلف سیاسی خواستند تا با همکاری یکدیگر «صلح و آرامش را در منطقه» برقرار کرده و سرزمین‌های اشغالی را از حضور نتانیاهو نجات دهند.

این اعتراض ازسوی احزاب و طرف‌های مختلف در سرزمین‌های اشغالی سازماندهی شده است.

این سازمان‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند: «اکنون وضعیت اضطراری است، نتانیاهو مانند فردی سیاستمدار که در پایان راه فساد خود است، اسرائیل را به سمت هرج‌ومرج سوق می‌دهد. بار دیگر اثبات شد که نتانیاهو برای اسرائیل خطر است و هیچ خط قرمزی برای خود ندارد.»

سازمان دیگری در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد: «زمانی‌که اکثریت اسرائیلی‌ها نگران انگیزه نتانیاهو از اقداماتش هستند یعنی بحران جدی است و باید مقابل آن بایستیم.»

آن‌ها همچنین اعلام کردند: «هر هفته که می‌گذرد بیشتر به این نتیجه می‌رسیم که فردی که به اقدامات تبهکارانه و جنایتکارانه مبادرت می‌ورزد برای نخست‌وزیری ما مناسب نیست، زیرا این نگرانی وجود دارد که او برای پیشبرد منافع خود از منافع ملی بهره‌گیرد.»

جنبش پرچم سیاهان نیز از احزاب مختلف خواست تا به برنامه‌های قبلی برای برکناری نتانیاهو روی‌آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار