ملی پوشان والیبال ایران در ایتالیا قرنطینه خواهند شد

اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از رسیدن به شهر ریمینی ایتالیا ۲ روز قرنطینه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم ملی والیبال کشورمان از چهاردهم فروردین ماه اردو‌ خود را برای حضور در لیگ ملت‌ها و المپیک توکیو آغاز کردند. البته آغاز اردو‌ برای تیم ملی والیبال خوش یمن نبود و تست کرونای برخی از ملی پوشان مثبت شد، اما رفته رفته شرایط برای بازیکنان تیم ملی فراهم شد تا اعضای تیم ملی روز‌های خوبی را تجربه کنند.

ملی پوش پس از گذشت ۵۰ روز از اردو بامداد دوشنبه سوم خرداد ماه راهی ایتالیا شدند تا در رقابت‌های لیگ ملت‌ها شرکت کنند.

میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال در خصوص اعزام تیم ملی به ایتالیا گفت: ملی پوشان قبل اعزام به ایتالیا شام را با حضور داورزنی رئیس فدراسیون والیبال صرف کردند. در این نشست شبانه رئیس فدراسیون با ملی پوشان گفت و گو کرد و قبل از اعزام به مسابقات به آن‌ها دلگرمی داد.

او افزود: ملی پوشان ۴۸ ساعت قبل از اعزام به ایتالیا تست کرونا دادند و خدا را شکر مورد مثبتی نداشتیم. پس از رسیدن ملی پوشان به ایتالیا آنها بازهم تست کرونا خواهند داد و دو روز قرنطینه خواهند شد. در صورت منفی بودن تست کرونا، ملی پوشان تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

بازیکنان تیم ملی والیبال ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه دوشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک کردند و پس از آن از دوحه راهی میلان ایتالیا شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار