نوبخت: از ورزشکاران المپیک و پارالمپیک تمام قد حمایت می‌کنیم/کمک به فوتبال فوریت داشت و نمی‌توانستیم تعلل کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با همه توان از ورزشکارانی که قرار است در المپیک و پارالمپیک افتخار آفرینی کنند، حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در نشستی با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌های المپیکی اظهار داشت: رویداد‌های بسیار مهمی همچون المپیک و پارالمپیک را پیش رو داریم و چشم ملت ایران به فرزندان خود در عرصه جهانی و رقابت‌های بین المللی است. بدون تردید هر نوع موفقیت و امتیازی که در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک به دست آورند، مردم ایران را شادمان می‌کنند. با تمام سختی‌ها و شرایطی که در جامعه حاکم است، فرصتی برای تقویت شادی و غرور ملی خواهد بود. بر همین اساس، حمایت و پشتیبانی از فدراسیون‌ها در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک می‌تواند یک ماموریت بزرگ باشد. برای تقویت فدراسیون‌ها، مقرر شد سلطانی فر و صالحی امیری نیاز‌های فدراسیون‌های مختلف را ارزیابی کنند و با استفاده از ظرفیت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بتوانیم این کار بسیار مهم را انجام دهیم.

او افزود: مردم عزیز کشورمان هم بدانند ما با همه توان از ورزشکارانی که قرار است در المپیک و پارالمپیک افتخار آفرینی کنند، حمایت خواهیم کرد و با برنامه‌ای که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دارند، ورزشکاران دست پر از این رقابت‌ها بر می گردند و دل مردم ایران شاد می‌کنند.

نوبخت در خصوص کمک مالی به فدراسیون فوتبال نیز گفت: با توجه به ضرورت‌هایی که وجود داشت و تیم ملی فوتبال کشورمان باید در مرحله مقدماتی جام جهانی شرکت می‌کرد، نمی‌توانستیم از نظر زمانی تحمل کنیم و باید سریعتر این پرداختی انجام می شد تا تیم ملی فوتبال کشورمان هم بتواند بدون دغدغه در این رقابت‌ها شرکت کند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار