انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد دیه استان یزد با اتاق اصناف استان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد دیه استان با اتاق اصناف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: به منظور جذب کمک از سوی اتحادیه‌ها و اصناف برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تفاهم نامه‌ای بین ستاد دیه استان و اتاق اصناف مرکز استان یزد امضا شد.

او افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳۰ مددجو از زندان‌های استان آزاد شده که تعداد ۵ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین با همت مددکاران این ستاد و تعداد ۲۵ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

عظیمی در خصوص کمک‌های واصله به ستاد دیه استان در ماه مبارک رمضان ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان واریز کردند که این نشان از اعتماد بسیار بالای مردم به این ستاد دارد.

در ادامه علی رضا حسنی، رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت: این دستگاه آمادگی هر گونه همکاری برای جذب کمک از اتحادیه‌های مختلف و اصناف برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را داشته و امیدواریم با همکاری متقابل با ستاد دیه استان مددجویان جرائم غیر عمد را آزاد نموده و به آغوش خانواده بازگردانیم.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری به امضاء طرفین رسید.

انتهای پیام /و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار