حضور اورژانس در منازل سالمندان روستانشین برای واکسیناسیون

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از حضور پرسنل اورژانس در منازل سالمندان ناتوان روستایی برای انجام واکسیناسیون آن ها خبر داد.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: واکسیناسیون خودرویی در شهرستان بیرجند از هفته گذشته آغاز شده و در صورت وجود استقبال از سوی شهرستان‌های دیگر، اجرای آن در دیگر شهرستان‌ها نیز صورت می‌گیرد.

او با اشاره به انجام تست‌ تشخیص کرونا و نحوه جواب دهی افزود: همکاران ما بعد از پایان وقت اداری نیز در مراکز جواب دهی حضور دارند تا به محض آماده شدن جواب تست، نتیجه را به شماره‌ای که خودشان اعلام کرده اند ارسال کنند.

شریف زاده به واکسیناسیون روستایی اشاره و اظهار کرد: تیم پزشکی و احیاء در روستا‌ها برای انجام واکسیناسیون حضور پیدا می‌کنند و در روستا‌هایی که تعداد کمی سالمند هدف برای واکسیناسیون دارند، فراخوان داده می‌شود تا در صورت امکان به روستای بزرگتر مراجعه کنند.

 دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی عنوان کرد: سالمندانی که امکان جا به جایی ندارند می‌توانند گزارش بدهند تا تیم اورژانس به منازل شان مراجعه کرده و واکسینه شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار