راهداری اردبیل در رسیدگی به شکایات رتبه اول کشوری را کسب کرد

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کسب رتبه اول کشوری این اداره کل در رسیدگی و پاسخگویی به شکایات خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل ونقل استان گفت: طبق ارزیابی‌های انجام گرفته در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازه زمانی اردیبهشت ۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به ۹۷/۸ درصد شکایات رسیدگی کرده و این مهم نشانگر کیفیت سطح ارتقاء خدمات است.

او افزود: استان‌های تهران، لرستان و هرمزگان از نظر وضعیت پاسخگویی و رسیدگی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه عمده شکایات واصله مربوط به نارضایتی مسافران از عملکرد ناوگان‌های عمومی، رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مسافری و بیشتر شکایات رانندگان از شرکت‌های حمل و نقل کالاست تصریح کرد: به تخلفات مطرح شده در کمیسیون‌های مربوطه با دقت رسیدگی و با متخلفان برخورد‌های قانونی لازم انجام می‌شود.

شیرین زاده جلب رضایت شاکیان را از جمله اهداف مهم برگزاری جلسات کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ عنوان کرد و از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
پس لطفا به وضعیت نابسامان راه روستای لنج آباد برسید.لطفا
آخرین اخبار