نجاری: ریکرو آقایان در بخش تیمی، شانس دریافت سهمیه المپیک را دارد

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان در رابطه با سهمیه‌های باقی مانده المپیک، توضیحاتی را ارائه داد.

امید نجاری، مدیر تیم‌های ملی تیر و کمان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با وضعیت حال حاضر کمانداران ملی پوش اظهار داشت: بعد از بازگشت از مسابقات جام جهانی لوزان سوئیس، بچه‌ها چند روزی را استراحت کردند. اعضای تیم ملی روز گذشته وارد اردو شدند و اردوی تیم ملی تیر و کمان در ۲ بخش ریکرو و کامپوند از امروز به صورت رسمی آغاز شد. این مرحله از اردوی تیم ملی تا ۲۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. تیم ریکروی ما روز ۲۷ خرداد باید برای گرفتن سهمیه المپیک به کشور فرانسه سفر کند و در روز ۳۰ خرداد نیز تیم کامپوند به ریکرو خواهد پیوست تا در مرحله سوم جام جهانی در شهر پاریس شرکت کنند.

نجاری در ادامه تصریح کرد: اسامی ورزشکاران جوانان و نوجوانان که باید راهی اردوی تیم ملی بشوند، اعلام خواهد شد. اردوی اول جوانان و نوجوانان با ۲ برابر ظرفیت برگزار خواهد شد. باید ببینیم نوجوانان و جوانان چه رکورد‌هایی در اردو‌ها می‌زنند تا تکلیف اسامی مشخص شود. باید تیم با کیفیتی را راهی مسابقات جوانان و نوجوانان کنیم.

مدیر تیم‌های ملی  تیراندازی با کمان در خصوص سهمیه‌های باقی مانده تیراندازی در المپیک اظهار کرد: در بخش انفرادی آقایان، در رشته ریکرو یک سهمیه گرفته ایم و دیگر نمی‌توانیم در بخش انفرادی سهمیه بگیریم. کشورمان در ریکرو و در بخش تیمی همچنان دارای شانس است که شاید سهمیه در بخش تیمی نیز به ما تعلق بگیرد. در ریکرو بانوان هم در انفرادی و هم در تیمی شانس داریم تا شاید بانوان کماندار ما بتوانند به توکیو سفر کنند. خیلی از کشور‌های صاحب نام هنوز سهمیه تیمی برای المپیک نگرفته اند و این موضوع کار را برای نماینده‌های ما خیلی سخت می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار