جهادگران کارآفرین راهگشای حوزه اشتغال

مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: راه‌حل رفع موانع در زمینه اشتغال، مردمی شدن اقتصاد و بهره‌گیری از جهادگران کارآفرین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ، قاسم رستم پور، مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، در اولین مجمع جهادگران کارآفرین استان یزد با بیان اینکه حضور فعال جهادگران در تمامی عرصه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: راه‌حل رفع موانع در زمینه اشتغال مردمی شدن اقتصاد و بهره‌گیری از جهادگران کارآفرین است.

او با بیان اینکه اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال پایدار ازجمله برنامه‌های مهم این نهاد در سال ۱۴۰۰ است، افزود: با توجه به گستردگی فعالیت‌ها در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و کمبود نیروی انسانی متخصص در این بخش، حضور جهادگران کارآفرین می‌تواند سرعت اشغال زایی را بهبود بخشد.

امیر زین‌العابدین قمی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد نیز در این نشست تخصصی گفت: ۴۵ جهادگر کارآفرین نمونه استان که با کمیته امداد استان همکاری دارند را نخبگان دانشگاهی، افراد مجرب در اصناف مختلف، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط و دیگر فعالان اقتصادی تشکیل می‌دهند که تمامی آن‌ها در دوره‌های آموزشی توجیهی این نهاد شرکت کرده و مدرک مربوطه را اخذ کرده‌اند.

شایان ذکر است این نشست که به‌صورت حضوری در مرکز استان و از طریق ویدیو کنفرانس در شهرستان‌های تابعه برگزار شد به مباحث مطرح‌شده از سوی جهادگران کارآفرین استان پاسخ داده شد و راهکار‌های پیشنهادی ارائه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار