بی تفاوتی نسبت به حفظ اموال عمومی و بیت المال/ رهایی ۳ پروژه بزرگ در قلب اهواز

کارشناس فضای سبز و خدمات شهری اهواز با انتقاد از بی تفاوتی نسبت به حفظ اموال عمومی و بیت المال گفت: ۳ پروژه بزرگ در این کلانشهر ناتمام رها شده اند.

حمید امیری فرد کارشناس فضای سبز و خدمات شهری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۳ پروژه بزرگ نیمه تمام در کلانشهر اهواز وجود دارد که از زمان احداث آن‌ها بیش از حدود ۱۰ سال زمان گذشته اما به بهره برداری نرسیدند.

او بیان داشت: این پروژه‌ها کم کم در حال فرسودگی، تخریب و از بین رفتن هستند که یکی از آن‌ها پروژه بزرگ موزه تاریخ طبیعی حیات وحش در پارک شهروند بوده که با اعتبارات کلان دولتی احداث گردیده و در یک ساختمان بسیار شیک در گوشه ایی از پارک در ملی راه به حالت متروکه رها شده است.

امیری فرد در ادامه افزود: دومین تاسیسات بسیار مدرن موجود در پارک شهروند، رصد خانه بسیار مجهز با امکانات پیشرفته است که با اعتبارات بالایی احداث گردیده و  سرنوشتی بهتر از موزه این پارک ندارد.

کارشناس فضای سبز و خدمات شهری اهواز تصریح کرد: سومین مرکز با ساختمان‌ها و تجهیزات بسیار خوب احداث شده  ولی در حال حاضر متروکه است و بی توجهی نسبت به اموال بیت المال منجر شده تا این پروژه‌ها به فراموشی سپرده شوند.

 محوطه سازی باغ ملی ایرانیان، باغ مینیاتوری و محوطه باغ پرندگان از پروژه‌های دیگر پارک شهروند هستند که قرار بود  ۱۰ سال پیش از سوی سازمان محیط زیست استان خوزستان احداث شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.