فرماندار ثلاث باباجانی: ۸۵۷ پروژه عمرانی و زیرساختی در ثلاث باباجانی اجرا شد

شکری گفت:در هشت سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، ۸۵۷ پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتباری بیش از ۳۳۵ میلیارد تومان در این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، یدالله شکری روز دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی گفت: ارتقای دهستان زمکان به بخش و راه اندازی و افتتاح شهرداری میرآباد از جمله اقداماتی است که در ۲ سال گذشته برای توسعه این شهرستان و تسریع در خدمات رسانی به مردم انجام شده است.

وی تاکید کرد: همچنین ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای راه اندازی، ایجاد و توسعه اشتغال در ثلاث باباجانی طی سال های ۹۸ و ۹۹ پرداخت شده که زمینه اشتغال بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

فرماندار ثلاث باباجانی اظهار داشت: برای رفع بیکاری و توسعه اشتغال در این شهرستان مرزی و با پیگیری‌های صورت گرفته، ۲۵ درصد سهم منابع تسهیلات کم بهره در حوزه صنایع در سال جاری جذب شده تا بتوانیم اقدامات موثرتری در حوزه اشتغال انجام دهیم.

شکری یادآور شد: برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله ویرانگر ۲۱ آبان ۹۶ در شهرستان ثلاث باباجانی نیز تاکنون یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک‌های بلاعوض نیز در راستای بازسازی زیر ساخت‌های کشاورزی، دامداری و باغبانی و واحدهای مسکونی و تجاری آسیب دیده از زلزله هزینه شده است.

شهرستان ثلاث باباجانی با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.