امیری: ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستند

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی‌های این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص بازی‌های گروه C مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: شرایط اردوی تیم ملی خوب است. تمام بازیکنان با انگیزه و پر انرژی هستند. انرژی خوبی از طرف مردم به تیم ملی منتقل شده است. امیدوارم با اراده آهنین در بازی‌های های پیش رو موفق شویم. با دادن امتیاز میزبانی این گروه به بحرین در حق فوتبال ایران ظلم و بی عدالتی شد، اما ما همیشه در شرایط سخت خودمان را نشان داده ایم. اهل لابی نیستیم و با توکل به خدا و با دعای مردم جلو می رویم.

او ادامه داد: اولین بازی ما در مقابل هنگ کنگ است. بیش از یک سال پیش با این تیم بازی کردیم و شناختی چندانی از این تیم نداریم. در مسابقه قبلی در نیمه اول هنگ کنگی ها کاملا دفاعی بازی می‌کردند و چشم به ضد حملات داشتند.

او بیان کرد: در بازی‌های دور رفت مقدماتی جام جهانی در تیم ما همدلی وجود نداشت. ما در این ۴ بازی جای هیچ گونه اشتباهی نداریم. اگر یک مساوی هم بگیریم، کارمان تمام است. تمام بازیکنان با انگیزه هستند و مطمئنم دل همه مردم کشورم با بازیکنان است. امیدوارم تیم ملی به موفقیتی که استحقاق آن را دارد، برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار