اختصاص اعتبار میلیاردی برای اشتغالزایی در استان قزوین

مسئول بسیج سازندگی از تامین ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در استان قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ حسینیانی مسئول بسیج سازندگی گفت: امسال در راستای تحقق شعار سال و فراهم سازی زمینه اشتغال و تولید، ۲ هزار شغل ویژه محرومان در استان ایجاد می‌شود.

سرهنگ حسینیانی افزود: به زودی طرح‌های مشترکی را با کمیته امداد و بهزیستی اجرا خواهیم کرد که زمینه اشتغالزایی و تولید را در استان فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه پارسال ۱۱ میلیارد تومان وام خوداشتغالی با معرفی سازمان بسیج سازندگی در استان پرداخت شد،گفت: در راستای تحقق راهبرد سال‌ تلاش داریم، ضمن پرداخت وام های خوداشتغالی در سال جاری، موانع پیش روی تولیدکنندگان را رفع کنیم تا مسیر برای ورود دستگاه‌ها در راستای ایجاد اشتغال و تولید هموار شود.

مسئول بسیج سازندگی تصریح کرد: امسال با توجه به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها این مجموعه در راستای خدمات‌رسانی در مناطق محروم، برنامه اشتغالزایی برای ۲ هزار نفر را با اختصاص ۶۰ میلیارد تومان با همکاری کمیته امداد استان در حوزه اشتغال پیگیری می‌کند.

سرهنگ حسینیانی افزود: از این میزان ۱۵۰ میلیارد تومان توسط بسیج به این طرح تزریق خواهد شد تا بتوانیم حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها را از کارگاه‌های اقتصادی و تولیدی استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار