۸ خودرو که هم تراز BMW سری ۵ هستند + تصاویر

خودرو‌های بی ام دبلیو سری پنجم در میان خودرو‌های لوکس جایگاه ویژه‌ای دارند، اما می‌توان ۸ خودروی هم تراز را جایگزین آن‌ها کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العین؛ خودروهای بی ام دبلیو سری پنجم در میان خودروهای لوکس جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است که آن‌ها را در صف اول انتخاب مشتری قرار می دهد. اما برخی از مدل های مارک های دیگر می توانند به گزینه ای بدل شوند که کمتر از توانایی ها و لوکس بودن سری BMW سری پنجم نیست.

سایت خبری اتومبیل Hot Cars در یک لیست اتومبیل هایی که برجسته‌ترین گزینه برای مدل BMW  سری پنجم هستند را معرفی کرده است.


بیشتر بخوانید


این لیست شامل مدل Acura RLX بود که با پیشرانه ۳.۵ لیتری V۶ با قدرت ۳۱۰ اسب بخار ارائه می‌شود و برخی نسخه‌ها با موتور هیبریدی ۳.۵ لیتری و ۳۷۷ اسب بخار در دسترس هستند.

Acura RLX

از برند کادیلاک، این سایت CTS را به عنوان گزینه‌ای ایده آل برای جایگزین مدل BMW ۵ سری معرفی کرده است و مدل کادیلاک با موتور توربوشارژ و با ظرفیت ۲ لیتر و تولید ۲۶۸ اسب بخار نیرو در دسترس است.

CTS کادیلاک

در این لیست نام تجاری اینفینیتی Q۷۰ به عنوان گزینه‌ای ایده آل معرفی شده، زیرا Q۷۰ با موتور ۳.۵ لیتری تولید می‌شود که ۳۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

Q۷۰ اینفینیتی

از مارک ولوو یک مدل معرفی شده که یکی از گزینه‌های برجسته برای سری ۵ BMW است و آن S۹۰ است که با یک موتور ۲ لیتری با قدرت ۴۰۰ اسب بخار کار می‌کند.

S۹۰ ولوو

و از مارک لکسوس، یکی از گزینه‌های عالی برای سری ۵ BMW در این لیست قرار گرفت که مدل GS است که با موتور ۳.۵ لیتری ۳۱۱ اسب بخار قدرت کار می‌کند.

مدل GS لکسوس

از برند مرسدس، کلاس E به عنوان جایگزینی برای BMW سری ۵ در لیست قرار گرفته، زیرا با موتوری کار می‌کند که ۳۱۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

کلاس E مرسدس

در این لیست آئودی A۶ نیز به عنوان یکی از گزینه‌های برجسته بی ام دبلیو سری پنج قرار گرفته است و این خودرو با یک موتور توئین توربو با ظرفیت ۳ لیتر و ۴۴۴ اسب بخار قدرت ارائه می‌شد.

آئودی A۶

در انتهای این لیست از برند جنسیس مدل G۸۰ از گزینه‌های متمایز مدل BMW ۵ وجود دارد که با موتور ۳.۵ لیتری تولید می‌شود و ۳۷۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

جنسیس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران پیراسته نیک
۰۲:۱۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
خوب‌ به ما چه هروز می‌آید در باره خودرو های خارجی حرف می‌زنید ما که بايد به زور سوار این گاری ها بشیم بعدم کشته يا فلج بشیم
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۰:۱۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
خواهشمندم جلو آدمهایی که نون و پنیر میخورند از کباب صحبت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
هیچ کدوم از اینا پراید خودمون نمیشه
یه مشت ماشین بی کیفیت هستند. خودروی ملی: پراید ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
از کی تاحالا بنز 15 میلیاردی جایگزین بی ام و 3 میلیاردی شده مگه بی ام و چه خصوصیت یا ویژگی خاصی داشته یالا توضیح بدهد یک چراغ جلو مرسدس میارزه به کل شرکت بی ام و
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۳:۲۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
اگه نمیشناسی، اجباری نیست که نظر بدی
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۲۳:۳۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
وقتی از چیزی حالیت نیست نظر ندی خیلی بهتره
آخرین اخبار