با اخبار شوراها؛

ازانتخاب فرد با لیاقت برای شوراهای شهر تا سر رشته شما در شهرسازی چیست؟

آخرین خبر‌ها و شنیده‌های انتخاباتی شورا‌های استان کرمان را در بسته زیر مشاهده کنید.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته انتخاباتی امروز ویژه شورا‌های شهر و روستای استان کرمان تلاش خواهیم کرد خبر‌های این حوزه را به خوبی منعکس کنیم پس با ما همراه باشید.

شهرداری رفسنجان ۱۱جایگاه برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات ایجاد کرد

محمد مختاری شهردار رفسنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، جایگاه‌های ویژه‌ای در سطح شهر رفسنجان اختصاص یافته و از کاندیداهای انتخابات و هواداران آنان می‌خواهیم که به منظور تمیز نگهداشتن فضای شهری تنها در جایگاه‌های تعیین شده اقدام به تبلیغات کنند.

مختاری جایگاه‌های تبلیغاتی در رفسنجان را شامل سه راه پست، میدان شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی، سه راه شهید نوری، تقاطع خیابان حجت و مطهری، ابتدای بلوار مطهری، میدان ذکریا، میدان قدس، میدان ابراهیم، تقاطع خیابان امیر کبیر و امام، تقاطع خیابان ثارالله و خیابان امام و میدان علی بن ابی طالب (ع) برشمرد.

او از کاندیدا‌ها و مسئولان ستاد‌های انتخاباتی خواست: برای تبلیغات گسترده در سطح شهر رفسنجان به واحد روابط عمومی شهرداری واقع در شهرداری مرکزی برای اخذ مجوز اقدام کنند و در غیر این صورت پوستر و بنر‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها بدون مجوز و در جایی غیر از نقاط مشخص‌شده نصب شود جمع آوری خواهد شد.

مختاری اظهار کرد: کاندیداها و مسئولان ستاد‌های انتخاباتی در تبلیغات خود، مراقب منابع و امکانات شهری باشند و از آسیب زدن و خسارت به امکانات شهری خودداری کنند.

ازانتخاب فرد با لیاقت برای شوراهای شهر تا سر رشته شما در شهرسازی چیست؟

به کسانی که لیاقت دارند رای بدهید

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار درباره انتخاب شوراها گفت:در انتخاب اعضای شورا‌ها بدون در نظر گرفتن تعصبات قومی، طایفه ای، قبیله‌ای، واقعا ببینیم چه کسانی لیاقت این پست را دارند.

او افزود: انسان‌های مومن، متعهد، دلسوز، با صداقت، با کفایت، با عرضه، شفاف و صریح، یک رنگ و دردآشنا را برای شورا انتخاب کنید.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: آن‌هایی که با پول دادن، وعده‌های دروغین و تطمیع دیگران عضو شورا بشوند به غیر از منافع شخصی خودشان کاری برای مردم نخواهند کرد.

ازانتخاب فرد با لیاقت برای شوراهای شهر تا سر رشته شما در شهرسازی چیست؟

اما شنیده شده...

۱-اما از کاندیداهای انتخابات شورای شهرها خبر رسیده عده ای با همدیگر ائتلاف تشکیل دادن و با قدرت گرفتن قصد دارند جمع خودشون را به عنوان اصلح ترین ها معرفی کنند و در این رابطه نظر سنجی هایی هم انجام دادن و این نظر سنجی های ده یا بیست نفره را به نیمی از جمعیت شهر تعمیم دادند.

۲-اما شورا‌های روستا‌ها هم در برخی مناطق با توجه به این که کار در شورا‌های روستا‌ها زحمت بیشتری دارد و باید به دنبال جذب امکانات باشند، تکرار نفرات قبلی هست و تغییر نکرده است.

۳-در رزومه کاری کاندیداهای انتخاباتی شوراهای شهر که نگاه می کنیم بیشتر دکتر، کارشناس کشاورزی، قصاب، داروساز و... وجود دارد تا متخصص شهرسازی و عمران شهری که باعث گلایه مردم شده است و برخی در صحبت هاشون تاکید دارند باید افراد متخصص وارد شوراها شوند. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار