لیگ فوتبال ساحلی روسیه؛

پیروزی پر گل تیم لوکوموتیو در شب گلزنی احمد زاده

رقابت‌های فوتبال ساحلی سوپر لیگ روسیه با پیروزی تیم لوکوموتیو پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتبال ساحلی سوپر لیگ روسیه امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم لوکوموتیو مسکو با ستارگان ایرانی خود (محمد احمد زاده و امیر حسین اکبری) به مصاف تیم زسکامسکو رفت.

لوکوموتیوی‌ها نیمه اول را طوفانی آغاز کردند و در ثانیه ۰:۴۳ و دقایقا ۲:۱۶، ۴:۲۸ و ۴:۴۹ گلزنی کردند و زسکایی‌ها توانستند در دقیقه ۵:۴۱ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند. نیمه اول با نتیجه ۴ بر یک به نفع لوکوموتیوی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم بازیکنان لوکوموتیو در دقیقه ۱۳:۴۳ به گل پنجم خود دست یافتند، اما زسکایی‌ها در دقیقه ۲۰:۱۹ به گل دوم خود در این دیدار رسیدند. چند دقیقه بعد بازیکنان لوکوموتیو گل دیگری را به ثمر رساندند و اختلاف گل‌ها را زیاد کردند تا زسکایی‌ها توانایی جبران گل‌های خورده را نداشته باشند.

لوکوموتیوی‌ها مانند نیمه اول دیدار خوش درخشیدند و توانستند ۴ گل را در دقایق ۲۵:۵۴، ۳۲:۰۵، ۳۳:۴۷ و ۳۴:۰۹ وارد دروازه حریف کنند. محمد احمد زاده ستاره ایرانی تیم لوکوموتیو در دقیقه ۳۳:۴۷ گل نهم تیمش را به ثمر رساند. در نهایت این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۲ به نفع تیم لوکوموتیو و ستارگان ایرانی این تیم به پایان رسید. تیم لوکوموتیو با کسب این ۳ امتیاز در جدول ۱۲ امتیازی شد و به رده دوم جدول بازگشت و زسکایی‌ها هم با این باخت، در رده ششم جدول جای گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار