از رقابت ۸۲۷ نامزد انتخابات شورا در کلاله تا شعار‌های عجیب انتخاباتی

مهمترین اخبار مربوط به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های استان گلستان را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   ۱۳ روز تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خردادماه باقی مانده و با نزدیک شدن به آغاز زمان قانونی تبلیغات تحرکات نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا در فضای واقعی و مجازی بیشتر می‌شود.

۸۲۷ نامزد انتخابات شورا‌های شهر و روستای کلاله با هم رقابت می‌کنند


تودرواری فرمانداری کلاله گفت: از مجموع ۱۰۷ داوطلبی که برای عضویت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی ۲ شهر کلاله و فراغی نام نویسی کردند تاکنون صلاحیت ۸۶ نفر تایید شده است.

او افزود: در حوزه انتخابات شورا‌های روستایی کلاله نیز ۵۴۶ نفر در بخش مرکزی و ۲۶۳ نفر در بخش پیشکمر به عنوان داوطلب نام نویسی کردند که تاکنون صلاحیت ۷۴۱ نفر از آنان تایید شده است.

رقابت ۸۰۱ نامزد انتخابات شورا‌های شهر‌ها و روستا‌های مراوه تپه


ضمیر فرماندار مراوه تپه درخصوص داوطلبان تایید صلاحیت شده برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مراوه‌تپه گفت: از مجموع ۵۰ داوطلب ثبت نامی برای عضویت در شورای ۲ شهر مراوه‌تپه و گلیداغ این شهرستان یک نفر انصراف داده، صلاحیت ۱۰ نفر رد شد و هم‌اکنون ۳۹ نفر باهم رقابت خواهند داشت.

ضمیر افزود: از مجموع ۷۷۹ نفر داوطلب ثبت نامی برای عضویت در شورای اسلامی روستا‌های این شهرستان، ۲ نفر انصراف داده، صلاحیت ۱۵ نفر رد شد و داوطلبان باقی مانده برای عضویت در شورای ۱۰۸ روستا با هم رقابت خواهند داشت.

شنیده‌های انتخاباتی شورا‌های شهر‌ها و روستا‌ها

یکی از نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر گرگان وعده داده در صورت انتخاب شدن تمام کارگران قراردادی شهرداری را استخدام رسمی کند و نامزدی دیگری وعده داده حقوق کارگران شهرداری را ۳ برابر می‌کند.

از واتس آپ تا اینستاگرام همه در خدمت انتخابات شورا‌ها

تنور تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گلستان هر روز داغ‌تر از روز قبل می‌شود و در این بین شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگی در این انتخابات دارند، برخی نامزد‌ها هم به این شبکه‌ها اکتفا نکرده و با خرید سامانه پیامکی شعار‌های تبلیغاتی خود را برای شهروندان پیامک می‌کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.