سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین:

برای پیروزی در بازی فردا وارد زمین خواهیم شد/ ایران بازیکنان خوبی را در ترکیب خود دارد

سوسا، سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین گفت: از شرایط گروه خود با خبریم و برای پیروزی مقابل ایران فردا پا به زمین خواهیم گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هلیو سوسا سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم ملی ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: برای پیروزی در بازی فردا وارد زمین خواهیم شد و به دنبال این هستیم تا اندیشه خود را در بازی پیاده کنیم.

او افزود: سعی داریم از فضا‌هایی که ایران به ما می‌دهد استفاده کنیم. شرایط ما اکنون شرایط متفاوت و خوبی است. ما صدرنشین گروه هستیم چیزی که خیلی به آن عادت نداریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین در خصوص بازیکنان تیم ایران گفت: ایران جزو تیم‌هایی است که بهترین بازیکنان آسیا را دارد. سردار آزمون در روسیه بهترین بازیکن و با تیم زنیت قهرمان این رقابت می‌شود یا مثلا مهدی طارمی که در پورتو و پرتغال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و گل بسیار زیبایی هم در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند. یا مثلا یک تیم از لیگ او به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد.

او ادامه داد: دقیقا در خصوص این مسائل می‌شود درباره ایران صحبت کرد. البته ما هم تغییر کردیم و کاملا با تیم یک و سال نیم پیش متفاوت هستیم. بازی مقابل ایران یک چالش بزرگ برای ماست. یک چالش فوق العاده که به نظرم باید از لحظه لحظه آن لذت ببریم.

او در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنانمان برای قرار گرفتن در ترکیب همیشه باید تلاش کنند. همه باید متمرکز باشند و همه باید سعی و تلاش خود را انجام دهند. بازی فقط تاکتیک نیست و ما باید بتوانیم به بازی هویت بدهیم. تیم ملی ایران در کنار کره جنوبی و ژاپن جزو بهترین‌ها بوده و ما نیز اکنون سعی داریم با آن‌ها رقابت کنیم. در سطح آن‌ها نیستم یقینا، ولی یک بازی هم یک بازی است و ما می‌توانیم به هدفمان دست یابیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار