مدیر پالایشگاه آبادان:

فعالسازی یک سیستم در پالایشگاه عامل انتشار دود سیاه در آسمان آبادان بود

حمیدرضا ترکی زاده گفت: فعالسازی کمپرسور به مدت یک تا سه ساعت به صورت منقطع دچار مشکل شد که این موضوع سبب انتشار گاز فلوریک در آسمان شد.

حمیدرضا ترکی زاده،مدیر پالایشگاه آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: یکی از سیستم های پالایشگاه که در هفته ی گذشته دچار مشکل شده بود پس از تعمیر به مدت یک هفته ،فعالیت خود را از سر گرفت  اما با تمام ظرفیت فعال نبود.

او افزود: برای رسیدن این سیستم با حالت پایدار و استفاده از بیشترین میزان ظرفیت آن لازم است گازهای اضافی به آن وارد کرد و برای فعالسازی کامل آن خروج این گازها در قالب دود به مدت ۲۴ساعت طبیعی است، همچنین، هنگام فعالسازی کمپرسور به مدت یک تا سه ساعت به صورت منقطع دچار مشکل شد که انتشار گاز فلوریک را سبب شد.

ترکی زاده ادامه داد: مشاهده ی دود در آسمان آبادان به مدت حداکثر تا یک ساعت بود و با اقدام سریع نیروهای مرتبط ، دستگاه تعمیر شد و در حال حاضر بدون مشکل در حال فعالیت است.

او رسیدن این دستگاه به حالت پایدار در دیروز را سبب افزایش تولید بنزین به ۵/۳ میلیون لیتر، گاز مایع را به ۳۰ تن و خوراک واحد‌های پتروشیمی را به ۱۵ تن بصورت روزانه خواند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.