عملیات اجرایی پروژه چهار باند کردن مسیر نیر - سراب آغاز می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی پروژه چهارباند کردن مسیر نیر به سراب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه چهاربانده کردن جاده نیر به سراب یکی از مهمترین پروژه‌های شهرستان  می باشد که تا آخر این ماه با ابلاغ قرارداد از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به پیمانکار مربوطه انجام می گیرد.

او به اجرای پروژه راه  نیر - میانه اشاره کرد و افزود: مطالعات امکان سنجی در مرحله نهایی است  و با تصویب این طرح در وزارت راه و شهرسازی ، جهت اخذ ردیف ملی برای پروژه به سازمان برنامه بودجه کشور ارائه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:  اتمام پروژه راه ارتباطی کریق – آرموداق ، ضمن تخصیص اعتبار از سوی فرمانداری شهرستان از محل منابع استانی در دستور کار است و تلاش می شود از محل منابع ملی نیز برای این پروژه اعتبار لازم اختصاص یابد تا امسال شاهد اتمام این پروژه در حوزه استحفاظی استان اردبیل باشیم.

حیدری با بیان اینکه در سال‌های اخیر اعتبار توسعه راه‌های این استان  نسبت به سال ۹۶ بیش از ۱۲ برابر افزایش یافته است، افزود: در سال ۹۶ کل راه‌های شریانی و غیر شریانی استان ۴۲۷ کیلومتر بوده که ردیف‌دار کردن آنها در بهره‌مندی از اعتبارات ملی در اولویت برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌ها قرار گرفته است.

او افزود: استان اردبیل در توسعه بزرگراه‌ها و برخورداری از راه‌های ایمن در سال‌های گذشته جزو  استان‌های کم برخوردار بوده ولی با تلاش مسئولان استان هم اکنون تمام راه‌های شریانی استان اردبیل از جنوب تا شمال و شرق تا غرب دارای ردیف ملی برای توسعه بزرگراهی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۵۳۶ کیلومتر راه و مسیر مواصلاتی در استان هم اکنون ردیف اعتبار ملی دارند که در چهار سال اخیر همه این اعتبارات در بودجه سالانه تثبیت شده است.

حیدری افزود: تمام مسیر های مواصلاتی استان از اردبیل به سمت سرچم، اردبیل به سمت آستارا، اردبیل به مشگین‌شهر و شهرهای شمال و جنوب استان دارای طرح‌های مصوب بزرگراهی هستند که احداث چهار خطه در آنها شروع شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.