از شور و حال انتخاباتی در جای جای گیلان تا توصیه های بهداشتی به طرفداران نامزدهای انتخاباتی

مهمترین اخبار درباره انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در گیلان را می توانید در این بسته انتخاباتی بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ۶ روز به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

۳ هزار و ۵۲۸ شعبه ثابت و سیار أخذ رأی انتخابات شورا‌های شهر و روستا در استان گیلان در نظر گرفته شده است.

شور و حال تبلیغات انتخابات شورا‌ها در گیلان

تنها ۶ روز به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است و طرفداران و اعضای ستاد انتخابات نامزد‌های شورا‌ها با چسباندن عکس و پوستر‌های تبلیغاتی بر روی مکان‌های تعیین شده در محلات مختلف، فعالیت‌های خود را شروع کرده اند.

نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سیاه نمایی نکنند

 آیت الله رسول فلاحتی،  نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مناظره های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نامزدها توصیه کرد : سیاه نمایی نکنند و از تخریب خودداری کنند.

او ترساندن مردم از روی کار آمدن دولت انقلابی را از ترفند‌های دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات دانست و گفت: دشمن درصدد برجسته سازی تحریم ها، اعمال فشار و تحریف و با القای مهندسی انتخابات به دنبال کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.

تبلیغات انتخاباتی در شرایط کرونایی به صورت مجازی باشد

 آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در شرایط کرونایی بهتر است تبلیغات به صورت مجازی باشد، در غیر این صورت اعضای ستاد انتخابات در حداکثر ۳۰ درصد فضای تعیین شده با فاصله مناسب حضور یابند.

او با تأکید بر انجام تبلیغات انتخاباتی در شرایط استاندارد افزود: اعضای ستاد‌های انتخاباتی حداکثر در یک سوم فضای تعیین شده می‌توانند حضور داشته باشند و رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی در فرایند تبلیغات انتخاباتی بسیار ضرروی است.

تحول در استان‌ها نخستین اقدام دولت من است

محسن رضایی، یکی از ۷ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در گفتگو با مردم گیلان که از شبکه باران پخش شد، برنامه‌های دولت خود را قیام برای اقتصاد، فرهنگ، زندگی بهتر، وحدت ملی و پیشرفت کشور عنوان کرد.

او نخستین اقدام دولت خود را تحول در استان‌ها دانست و افزود: هر استانی برای بهبود زندگی و پیشرفت نسخه خاص خودش را می‌خواهد، نسخه واحد نوشتن از تهران برای همه استان‌ها به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و استعداد‌های مردم آن استان است.

 

انتهای پیام/م.ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.