سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان:

مسابقات قهرمانی آسیا دومین صحنه حضور بین المللی بانوان پاراتکواندو ایران است

کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان درباره شرایط ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان در خصوص میزان آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمرینات جدی دختران این رشته از بهمن ۱۳۹۹ با تعداد کمی از ورزشکاران آغاز شد. ما ابتدا برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک تلاش کردیم. رایحه شهاب در این مسابقات موفق به کسب سهمیه شد و فاطمه دودانگه هم با وجود قرار گرفتن مقابل حریف قدرتمند خود، مبارزات بسیار خوبی داشت، اما نتوانست جواز حضور در توکیو را کسب کند. خدا را شکر در این فرصت کوتاهی که داشتیم بچه‌ها شرایط مطلوبی را کسب کرده اند. امیدوارم در رقابت‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشیم.

او در ادامه گفت: پاراتکواندو، نوپا است، بچه‌ها تجربه چندانی برای شرکت در مسابقات ندارند. مسابقات قهرمانی آسیا دومین صحنه حضور بین المللی بانوان پاراتکواندو ایران است. ما فرصت محدودی برای حضور در این رقابت‌ها داشتیم. اگر زمان بیشتری در اختیار ما بود می‌توانستیم میزان آمادگی بچه‌ها را بالاتر ببریم، با این حال بچه‌ها از نظر فنی و روانی انتظار ما را برآورده کرده‌اند و آمادگی خوبی دارند.

کشاورز خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد محدود ورزشکاران این رشته، در رقابت‌های قاره‌ای، پاراتکواندوکاران از قاره‌های دیگر نیز می‌توانند حضور داشته باشند. در اعزام نفرات محدودیتی وجود ندارد و بیشتر کشور‌ها با نفرات بیشتری شرکت می‌کنند، اما تیم بانوان ایران تنها سه نماینده دارد.این موضوع کار ما را برای کسب سکو سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو افزود: قطعا رقابت‌های سختی پیش‌ رو داریم، اما بچه‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا با تلاش بهترین نتیجه خوبی کسب کنند.

کشاورز خاطرنشان کرد: پاراتکواندو بانوان ایران راه بسیار طولانی را در پیش دارد. ما در ۴ ماه توانستیم آمادگی خوبی کسب کنیم. بدون شک در ادامه راه با فرصت بیشتر می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم. بچه‌ها نیاز به کسب تجربه و اعتماد به نفس دارند و با حضور در رویداد‌های متعدد می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو بانوان گفت: مهتاب نبوی به تازگی به تمرینات ما اضافه شده، اما پیش از این تجربه خوبی از حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی کسب کرده است. امیدوارم نبوی با آمادگی که دارد بتواند در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کند. فاطمه دودانگه از ورزشکارانی است که در مسابقات کسب سهمیه المپیک توانمندی خود را ثابت کرده است. او نشان داد که می‌تواند مبارزه را به خوبی مدیریت کند. امیدوارم او از تجربه خود در این میدان استفاده کند. رایحه شهاب هم از آمادگی بالایی برخوردار است. او حریفان خوبی از ژاپن، ازبکستان و... را پیش‌رو دارد. امیدوارم او بتواند در این رویداد هم عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار