تظاهرات در محله الشیخ جراح در قدس

صد‌ها نفر در خیابان‌های محله الشیخ جراح در قدس در حمایت از ساکنان این محله و محکومیت اقدامات صهیونیست‌ها در کوچاندن آنها، تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم؛ شرکت کنندگان در این راهپیمایی تابلو‌ها و پلاکارد‌هایی در دست داشتند که شعار‌هایی در زمینه پایان دادن به اشغالگری‌ها و شهرک سازی‌های رژیم اشغالگر قدس نوشته شده بود.

از سوی دیگر منابع عبری می‌گویند با هماهنگی با نیرو‌های پلیس اسرائیل، شهرک نشینان صهیونیست تظاهرات پرچم‌ها را در منطقه باب العمود در روز سه شنبه آینده برگزار خواهند کرد و پس از تجمع در باب العمود به سمت باب الخلیل و دیوار ندبه (براق) حرکت خواهند کرد.

دالیا النمری، خبرنگار شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در گزارشی گفت: «شعار‌هایی در راهپیمایی فلسطینیان در محله الشیخ جراح سر داده شد این راهپیمایی در پاسخ به دعوت کمیته عالی پیگیری جمعیت عربی در داخل منطقه سبز برگزار شد. راهپیمایی هفتگی فعالان اسرائیلی وابسته به سازمان‌های صلح راستگرا نیز به این راهپیمایی فلسطینیان ملحق شد. شعار‌هایی ضد تدابیر کابینه اسرائیل و خواسته‌هایی در زمینه توقف کوچ اجباری سر داده شد.»

محمد برکه، عضو کمیته عالی پیگیری جمعیت عربی در مصاحبه با خبرنگار روسیا الیوم گفت: «برای اینکه در کنار فرزندان ملتمان باشیم ما در همه زمینه‌ها از آن‌ها حمایت خواهیم کرد چه تظاهراتی که اسرائیلی‌ها می‌خواهند روز سه شنبه به نام تظاهرات پرچم برگزار کنند و چه احکام ظالمانه دادگاه اسرائیل! در برابر همه آن‌ها خواهیم ایستاد».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار