تدارک ۱۷۶ شعبه اخذ رای در مهاباد/ استقبال ناوگان حمل و نقل عمومی از انتخابات

در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بسته امروز، یکشنبه ۲۳ خرداد ماه خبر‌های انتخاباتی شورای شهر و روستای مهاباد را می‌خوانید.

۱۷۶ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در مهاباد تدارک دیده شده است

سلیمان پاکزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد با اشاره به آماده سازی ۱۷۶ شعبه اخذ رای در این شهرستان، اظهار داشت: از این تعداد ۷۵ صندوق ثابت و ۲ صندوق سیار برای شهر مهاباد، ۴ صندوق ثابت برای شهر گوگ تپه، ۲۲ صندوق ثابت و ۳۱ صندوق سیار برای روستا‌های بخش مرکزی و یک صندوق ثابت و ۴۳ صندوق سیار برای خلیفان و روستا‌های آن پیش بینی شده است.

پاکزاد افزود: سن قانونی برای رأی دادن در انتخابات امسال ۱۸ سال تمام است و متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن می‌توانند اولین حضور خود را در انتخابات ثبت کنند.

او اضافه کرد: در اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۹۱ آیین نامه اجرایی آن، به آگاهی مردم شریف شهرستان مهاباد می‌رساند به استناد ماده ۶۳ قانون انتخابات کسانی که حق شرکت در انتخابات را دارند، برای ثبت نام و دریافت برگ رای می توانند از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ بعداز ظهر با در دست داشتن کارت ملی و اصل شناسنانه دریکی از شعب اخذ رأی مراجعه و در انتخابات شرکت کنند.

فضای انتخابات در مهاباد به طور کامل رصد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: فضای مجازی و حقیقی این شهرستان در راستای برگزاری انتخاباتی گسترده و سالم به طور کامل مورد نظارت قرار گرفته و رصد می شود.

مهراب اکبرپور افزود: در امر انتخابات همه دستگاه های اجرایی، هیات های نظارت و نامزدهای انتخاباتی ملزم به رعایت قانون و پیروری از دستورالعمل های ابلاغ شده هستند.

او با تاکید اینکه فضای مجازی نیز در طول روند برگزاری انتخابات رصد می شود، ادامه داد: هر گونه تخلف انتخاباتی شامل خرید و فروش رای، دادن کارت ملی به اشخاص دیگر، توصیه و سفارش به رای دهندگان، استفاده از امکانات دولتی توسط نامزدها و سایر اعمال تخلف بر مبنای قانون رصد و نسبت به آن اقدام خواهد شد.

استقبال ناوگان حمل و نقل عمومی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰

ناوگان حمل و نقل عمومی مهاباد با نصب تراکت‌های ویژه انتخابات ۲۸ خرداد ماه مردم را به حضور و شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند.

تدارک ۱۷۶ شعبه اخذ رای در مهاباد/ استقبال ناوگان حمل و نقل عمومی از انتخابات

تدارک ۱۷۶ شعبه اخذ رای در مهاباد/ استقبال ناوگان حمل و نقل عمومی از انتخابات

 

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.